Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه دست وپاش عرق میکنه از چیه میشه کمک کنین
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- سوختگی کودک با آب جوش
سلام ساعد دست کودک دو ساله من با آب جوش سوخته (سه روزه و تاول زد و بلافاصله با حرکت های دست کودک ترکید) الان در مرحله زخم هست . وسعت سوختکی به اندازه قطر دایره ای به اندازه ۴سانتی متر حدودا . لطفا بفرمایید در این مرحله از چه پمادی باید استفاده کنم ؟ همچنین بفرمایید نگداری زخم چگونه باشد باز باشد یا با گاز استریل بسته شود ؟؟؟ با تشکر
- کوتاهی قد کودک دوساله
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- سرفه شدید
سلام دکتر دخترم ۲سال و ۸ماهشه علائم سرماخوردگی تب و کمی سرف داشت تب دیگه نداره ولی خیلی شدید سرفه میکنه طولانی در حدیکه دل و روده اش میخواد بالا بیاد دکتر بردم دیروز اسپری نوشتن دوتا یکیش سرفلور بود پیدا نشدن کاتوسین پلاس میزنم هر ۱۲ساعت یه پاف اونم به زور نمیذاره همینکه میزنم سریع بلند میشه دکتر گفت ۱۰ثانیه بمونه دمیار ایا اینجوری تاثیرداره؟؟ یه دگزا هم نصفشو تزریق کردن براش و کتوتیفن هر ۱۲ساعت ۲ونیم سیسی سرفه هاش شدید هست خیلی نگرانم نظرتون میخواستم بدونم چه کنم
- دارویی
طریقه مصرف شربت سفکسیم واسه کودک ۴ سال چگونه هستش
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- تهوع
سلام اقای دکتر دخترم ۲ وسالو ۵ ماهشه تو ماشین بالامیاره وقتی صبحا جایی میریم تو مسیر شربتی هست ک قبل مسافرت داد تا بالا نیاره اصلا و ضرری ام تداشته باشه
- سرماخوردگی کودک
سلام ببخشید آمپول هیدروکورتیزون برای بچه ۸ ساله با وزن ۳۳ کیلوگرم باید کاملش تزریق بشه؟
- تب کودک 20ماهه
سلام اقای دکتر پسرم تب کرده از دیشب تبش 37/5_۳۸/۸همش بالا پایین میکنه از صبح قطره استامینوفن دادم اثر نداشت شیاف 125 زدم الان تبش 38چیکار کنم علایم دیگ نداره

