Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟
- اثر سفکسیم
سلام ایا سفکسیم باعث ایجاد خواب بیشتر میشود.پسرم بلافاصله بعد خوردن شیر مبخوابه در صورتی گاهی به راحتی ۱ ساعت بیدار ممیونده
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- خارش بین انگشتان دست و پا
سلام و خسته نباشید،پسرم 4سالشه،حالش خوبه سرما نخورده و مریض نیست،فقط بین انگشتان دستش قرمز شده یه کم و میخواره،چه پمادی بزنم خوب بشه،ممنونم
- زردی کف پاکودک سه ساله
سلام دکتردخترم سه سال سه ماهه زردشدن کف پا دستش من نگران کرده لطفامن راهنمایی کنیدچیکارکنم چی بایدبهش بدم خوب سه آزمایش داره ایا؟
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- عفونت گلو و افزایش سیستم ایمنی
با سلام و خسته نباشید ،ببخشید آقا پسر ۴ ساله من یک ماه پیش سرما خورد بهش نصف کپسول سفکسیم ۲۰۰ با ۶ سی سی آب حل کردم دادم البته همراه شربت سرماخوردگی و ایموژن دادم خوب شد،الان دوباره سرما خورده و گلوش عفونت کرده بهش میتونم آموکسی سیلین ۲۵۰ بدم،یا نصف کپسول ۲۵۰ بدم ،وزن پسرم ۱۳کیلو هست ،وبرای بالا بردن سیستم ایمنی بدنش چی بهش بدم ، پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم ،با تقدیم احترام و فروتنی ،یاربی
- واکسن آنفلوانزا
سلام وقت بخیر آقای دکتر واکسن آنفلوآنزا لازمه برای کودک زیر ۲سال زده بشه ؟ چه مارکی و چن دوز ؟
- زیاد دادن قطره آد
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- سلام دخترم ۴ سالشه سفالکسین ۱۲۵ میلی رو چطوری باید بهش بدم ممنون تب داره باسرفه

