Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام کودک یکساله من ۱ماهه دچار اسهال شده ازمایش مدفوعش سالم بود دوره درمان با پدی لاکت و قرص لاکتیز هم شده ولی بازم مشکلش برطرف نشد دکتر گفت شاید عدم تحمل لاکتوز باشه و لبنیات رو قطع کنم و شیرخشک آال ۱۱۰ مصرف کنه میخواستم بپرسم ایا میشه عدم تحمل لاکتوز یا عدم تحمل پروتئین گاوی باشه چرا تاحالا این مشکل رو پیدا نکرده و توی یکسالگی دچار مشکل شده؟! آیا میشه بیماری های دیگه مث سلیاک باشه؟
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- سرفه
سلام ببخشید دخترم ۱۸ماهشه الان دوماهه سرفه میکنه چند وقت توخواب وبیداری سرفه میکرد ولی الان یک ماه است وقتی از خواب بیدار میشه بیشتر سرفه میکنه وسرفهاش خلط دار هست چکارکنم ...
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام وقت بخیر. پسر من ۶ سالشه. دو هفته قبل عفونت شدید گوش گرفت که دکتر براش شربت کو آموکسی کلاو و چند نوع شربت دیگه تجویز کرد، آنتی بیوتکش رو یه هفته مصرف کرد، بعد اتمام آنتی بیوتیک سرفه های خلط دار شدید گرفت، دوباره بردیمش دکتر براش شربت برم هگزین و کیتوفن نوست و گفت به هیچ عنوان آنتی بیوتیک مصرف نکنه، ولی هم سرفه هاش شدیدتر شد هم تب کرد، دوباره بردیمش یه دکتر دیگه که گفت گوش هاش هنوز عفونت داره و براش قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرده، هر ۱۲ ساعت نصفه قرص. این حجم قرص آنتی بیوتیک برای بچه ۶ ساله زیاد نیست؟؟؟؟
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- بیماری آبله مرغان
سلام پسرم ۱۱ساله هست الان سه روز آبله مرغان گرفته تا الان غیرازدانه های قرمز ابکی وخارش علایم دیگری نداشته اما الان میگه تنگی نفس وگلودرد داره آیا طبیعی هست یاباید به پزشک مراجعه کرد
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۸ماهشه قدش ۸۳ وزنش ۱۰کیلو ،وزن بدو تولد ۲۹۴۰بوده ،شیر خشک نان میخوره کم اشتهاست و فعالیتش خوبه طبق فرموده شما روزی یک سی سی آدزیر میخوره به نظرتون وزنش نرماله و اینکه شما برای اشتهاش چه دستوری میفرمایید ممنونم.
- بی اشتهایی و بد غذایی
سلام کودک من الان12ماهش هست ووزنش 7یا8کیلوهست نه شیرخشک میخوره ونه غذاچیکارکنم؟ خیلی ضعیف هستش
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه

