Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاغذ چاپی
من نوزادم ۵ ماهشه من امروز مردم دیدم که نوزادم داره کاغذ چاپی خواهرش رو میخوره ..........لطفا به سریع بگید چیکار کنم
- بالا بودن فسفر خون کودک
سلام پسر ۱۱ ماهه ای دارم که آزمایش خون داده و مقدار فسفر آن عدد ۷ گزارش شده است . آیا این عدد خطرناک است؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
باسلام دکتر دخترمن۳ماهه شه دکتر بهش آزیترومایسین ۱۰۰داده ومن جرات نکردم بدمش دارویی بادوزپایین ترچیه بدمش
- غده سرکودک
سلام.پرم شش ماه ونیم هستش از اول پشت سرش نزدیک گوشش سمت راست ی غده اندازه نخود سفت هستش.بردم ی دکتر گف طبیعی هست اون یکی گفت اگه حرکت کنه طبیعی هست.ولی ماله این استخونی هست انگار از جمجمه زده بیرون
- چهسلام چه شیرخشکی بدم برای نفخ شدید
نوزاد ۱ماه و ۲۵ روز دارم نفخ شکم شدید داره با موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه میخوام بهش شیر خشکی کمکی بدم کدوم شیر خشگ برای نفخش بهتره و چون کمکی میخوام بدم مقدارش رو هم بهم بگید
- نوزاد 8 ماه
سلام یکی از دوستان کودک 8 ماه داره داخل پستونک شیر گاو با چایی میریزه ب نوزادش میده از نظر شما مشکلی نداره؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکترببخشیدبچم ۱۸روزه هستش اولاخوب دسشویی میرفت ولی الان شیرخشک میخوره شیرخودمونمیخوره کمی به سختی دسشویی میکنه.ولی باروغن زیتون مالش میدم یاتحریک میکنم میشینه اولش کمی سفته ولی بعدش شل میشه کم کم هرروزم میشینه
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- mct oil
سلام اقای دکترمن به دخترم mct oil میدم ک دونیم سی سی تو شیرش میریزم میخواستم ببینم روزی چندباروتا کی باید بدم ممنون
- چشمک زدن غیر ارادی در کودک 9 ماهه
سلام روزتون بخیر من کودک 9 ماهه ای دارم که بعضی مواقع یکی از چشماش شروع به چشمک زدن میکنه علت چیه؟؟بخاطر ویروس کرونا نتونستم ببرمش دکتر ایا مشکلی داره یا طبیعیه؟؟
- کم آبی
سلام من تو ارشیو سوالات پیدانکردم سوالمو ببخشید اقای دکتر من یه نوزاد 6ماهه دارم که هرسه یاچهارروز یه بار مدفوع میکنه بشدت وسخت بچه انقد زور میزنه که بالا میاره خیلی مدفوش سفته مصرفش شیر خشکه نان هست این از سه ماه به بعد که شیر خودم رو دیگه چون قطع شد ندادم مشکل دفع پیدا کرد اون موقع ها هم داشت ولی نه انقد پیش متخصص بردمش هم بخاطر کولیکی که داشت هم دفع سخت دکتر شیرش رو عوض کرد (سیمیبلاک کامفورت) اون شیر باز یکم بهتر میکردش ولی بعدادیگه اون شیر رو داروخانه ها نیاوردن دکترش گفت شیر خودشو مصرف کنه. حالا میخواستم بدونم میتونم از این سرم خوراکی ها که طعم سیب داره بهش بدم تا آب بدنش زیادتر بشه
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- واکسیناسیون
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم جهت کاهش درد و بیقراری واکسیناسیون چهارماهگی باید چیکار کنیم با تشکر
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو

