Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد 26 روزه
من نوزاد دوقلو دارم كه 26 روزشون هست نوزادان من در 34 هفتگي بدنيا اومدن از پنج شنبه سرماخوردگي همراه با سرفه شديد و عفونت و گرفتگي بيني داشتند به دكتر مراجعه كردم كه علاوه بر چكاندن قطره بيني با سديم كلرايد قطره آزيترومايسين خارجي تجويز كردند. دارو هارو مصرف ميكني اما از جمعه شب يكي از پسرانم هر وقت شير ميخوره همرو استفراغ ميكنه چيكار كنيم؟ با تشكر
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- قطره اهن لیپوزوفر
سلام وقت بخیر، آقای دکتر قطره آهن لیپوزوفر برای فاویسم ضرر نداره؟ پزشک برای بچه چهار ماهه تحویز کرده فراموش کردم بگم فاویسم داره
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- دیابت کوکان
سلام آقای دکتر کودک سه ساله مبتلا به دیابت کودکان شده میگن ویروسیه آیا درمان میشه
- برا سما خوردگی نوزاد سه ماهه چه قطره بینی وچه شربتی باید بدم
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون
- سلام دختر من ۸ ماهش چیزی لب نمیزنه نه فرنی نه بیسگویت فقط شیر خودمو میخوره چیکار کنم
- مصرف اشتباه سفکسیم در کودک ۷/۵ ساله
سلام و عرض ادب، قرص سفکسیم ۲۰۰ که هر ۲۴ ساعت بود متاسفانه در روز اول مصرف به صورت هر ۸ ساعت مصرف شد یعنی در یک روز ۲ بار به فاصله ۸ ساعت. دخترم ۷ سال و نیم سن داره و به تشخیص سرماخوردگی یا امیکرون این داروها تجویز شده.
- غذا
استفاده از مقدار کم نمک یا شکر یا رب گوجه برا کودکی که رفته تو دوازده ماه مجازه ؟ یا تا دو سال ممنوعه ؟
- سفت بودن شکم نوزاد موقع کار کردن
با سلام اقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم که روزی دو دفعه شکمش کار میکند ولی موقع کار کردن خیلی خیلی زور میزند به حدی که قرمز میشود پدر ضمن با شیر مادر تغذیه نمیشود واز شیر خشک نان دو تغذیه میشود لطفا راهنمایی نمایید که چه چیزی به او بدهیم تا خوب شود ممنون
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- رفلاکس وکولیک
سلام آقای دکترخسته نباشید ببخشید من دخترم ۲۷روزشه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک چون شیرخودم کمه تاالان ۴تاشیرخشک عوض کردم دوتاش یعنی گیگوزوتروویتال ای آر یبوست میداد دوباره پپتی جونیور دادم که به محض خوردن دل درد شدید میگیره که هیچ جوره آروم نمیشه توروخدا راهنمایی کنین چیکارکنم؟؟؟؟

