Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام شیرخشک پسرم که۵ماهشه مشکلی داره ازچند نوع بهش بدم اخه اپتامیل چندروزمیخوره باز ببلاک دادم باز دوباره نان خریدم ایا مشکلی داره ازهمش بهش بدم؟؟
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- کیدیزول
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماهو نیم دارم که رفلاکس خفیف داره پنهانه، براش کیدیزول امپرازول تحویز کرده بودید میخواستم بدونم میشه قطع کرد این دارو رو؟ نگران عوارض این دارو ام اگه عوارض قطع کردنش کمتر از مصرفشه میشه قطش کرد؟ یکی دو هفته اس که میدم بهش
- زبان سبز
سلام آقای دکتر دخترم ۲ماهشه چندروز پیش واکسن زد، دو روز بعد بردمش حمام دیدم جای واکسن بدو تولدش ک ب دستش زده بودن چرکی شده فشار دادم چرکس بیرون اومد تخلیه شد بعدش متوجه شدم ک وسط زبانش سبز کمرنگ شده ،لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- سوختگی مقعد نوزاد
سلام نوزادم یک ماهشه ، ۲۰ روز پیش بردیم برای ختنه بهش انتی بیوتیک دا د، بعد از ۱۰ روز که برای چکاپ مجدد بردیم برای بی قراری هاش بهش قطره دایمیتیکون داد، الان از وقتی دایمیتیکون رو میدم با اینکه اروم تر شده ولی اطراف مقعدش سوخته و هر چی میزنم بهتر نمیشه تا الان کلوتریمازولِ، هیدروکورتیزون، کالاندولا و ریکاو و زینک اکطاید و امتحان کردم تا یه مقدار بهتر میشه دوباره جای دیگه میزنه یا همون قبلی ها تازه میشه.لطفا راهنمایی کنید.
- لکه قرمز خشک صورت وبدن
یه پسر نورزاد دارم لکه های قرمز خشک روی بدنش داره که خیلی گریه میکنه
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- روش مصرف اموکسی سیلین
برای نوزاد ۱ سال و سه ماه با وزن ۹ کیلیو و نیمم چه مقدار شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ مصرف شود
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- شیردادن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه است به طور ناخواسته باردار شدم آیا مشکلی نداره دخترم شیرمو میخوره
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟

