Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام.کدوم نوع شیر خشک آپتامیل برای وزن دهی و چاق شدن بچه هستش؟
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من یه دختر هفت ماه دارم وقتی به دنیا اومد دوکیلو هشت سیر بود الان شیش نیم کیلوهه من وقتی به دنیا اومد قرص چاقی مصرف میکردم دلیل وزن کمش خوردن قرص های منه لطفا جواب بدین
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- با سلام پسرم ۸سالشه میتونم گلو درد داره میتونم قرص سفکسیم ۲۰۰بهش بدم یا نه
- بیماری زنان
سلام من ۳۰ سالمه و هر ۲۵ روز یه بار پیریود میشم ولی ازقبلا شوهرم از راه کاندوم جلوگیری میکرد الان رفتم خودم واکسن ۳ ماهه زدم برای جلوگیری بعد الا که پیریودم تموم شده با دل درد دارمو لکه بینی هم دارم به نظر شما این علاعم از اون واکسنی که زدم هست یا نه ممنون میشم راهنمایم کنید
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- تفسیر جواب ازمایش
سلام دخترم دو سال و نه ماهشه ازمایش سی بی سی دادم الان به پزشک دسترسی ندارم لطفا بگید مشکلی داره یا نه.wbc6.60 rbc4.60 hb10.6 hct33.7 mcv73.3 mch23 mchc31.5 plat449
- رشد نکردن نوزاد
سلام بچه من سه ماهشه رشد نمیکنه خیلی لاغر چهار کیلو وزنش چیکار کنم با دوستم تو یک ماه زایمان کردیم بچه اونها بزرگ شده بچه من ن
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه سه ماهه میشه گاهی اوقات زبانش رو میاره بیرون بعضی از روزها زیاد تکرار میکنه نگرانم ممکنه مشکلی داشته باشه؟ چیکار کنم که دیگه اینکار و نکنه؟
- نَنشستن و چهار دست و پا نرفتن
سلام خسته نباشین دخترم هفت ماه و نه روزشه ولی هنوز نمیشینه...سینه خیز هم نمیتونه بره..فقط رو به قفا میخابه و خودش رو بالا پایین میده و سعی میکنه ک بره.اما سینه خیز نمیره،چهاردستو پا نمیره و برای نشستن باید پشتش متکا بزارم یا خودم بگیرمش و یهو میفته،گاهی اوقاتم در حد دو دقیقه مستقل میشینه...ایا مشکلی وجود داره؟؟؟ممنون از پاسختون
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- چپ حوابیدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دوماهشه ازاول فقط یا به چپ خوابید یا راست خیلیا میگن گردنش کچ میشه سرش دراز میشه نگرانم میشه راهنمایی کنید ممنو ن
- تب و عفونت
- علت ورم درسینه چپ پسربچه ۷ ساله
باسلام خدمت جناب دکتر پسر ۷ ساله ام حدود ۵ الی ۶ هفته هست سینه چپش ورم کرده هیچ علائم دیگری ندارد وپیش چنتا دکتر عمومی بردم گفتن چیزی نیست ودارویی هم ندادن.لطفا راهنمایی کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه دارم که بعضی وقتها صرفه خشکه میکنه چه دارویی بهش بدم که دیگه سرفه نکنه بعد خواستم بدونم که ایاقطره ادزیر بهش بدم دندوناش سیاه نمیش ممنون
- یبوست نوزاد
- دارو
سلام میخواستم بپرسم مصرف همزمان داروهای دایمتیکون یا رانیتیدین یا شربت معده با قرص آهن اشکالی نداره آیا از اثر قرص آهن کم نمیکنه؟؟
- نگهداریشربت
سلامآیاشربتزینکسولفاتروچقددریخچالنگهداریکنیم
- کمبود وزن
سلام و خسته نباشید، دخترم یکسالشه و وزنش ۷و۳۰۰ خیلی وزن کم اضافه میکنه همه آزمایشاتو ازش گرفتیم مشکلی نداره الان هم شربت نئوزینک مصرف میکنه برای اشتهاش خوبه ولی همچنان وزنش کمه چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

