Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتهااور
سلام اقای دکتر بچم یکسالشه شربت زینک سولفت 1.5 یی سی درروز میدم ولی بتزم کم اشتهایت میشه شربت دیگه ای معرفی کنید که بهش بدم ؟
- در مورد چشم
ورم روی پلک دخترم که قرمز شده و باد کرده باید به چشمپزشکی ببرم یا اینکه اگه درمانی داره بگین ممنون میشم
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- قرص
سلام اقای دکتر روزتون مبارک دعای هر روز من هدیه ی شماست. میشه بفرمایید برای بهتر شدن ریزش موها در دوران شیردهی چه قرص بخورم؟ بچم آلرژی داره کلسیم میخورم روزانه. ببخشید اگه سوالم بی مایه س
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون
- به جای شربت سفکسیم ۱۰۰ چه آنتی بیوتیکی می توان برای کودک ۸ ساله داد باچه مقداری وساعتش
با سلام وخسته نباشید دخترم ۸ سالشه همیشه وقتی سرما می خوره سفکسیم ۱۰۰ دکتر می نوشت ولی الان سفکسیم تو داروخانه ها نیست می تونم قرص سفکسیم ۲۰۰ رو نصف کنم بدم یا چه آنتی بیوتیکی به جای سفکسیم بدم به چه مقداری از هر چند ساعت ممنونم
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- انگشت پای قاشقی
سلام اقای دکتر. پسرم بیست ماهه هست. ناخن انگشت بزرگ های پاهاش قاشقی شده . مشکلی هست؟
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- وزن گیری
سلام خسته نباشید . دخترم ۶ ساله هست ، خیلی لاغر و بد غذا هست ، وزنش ۱۵ کیلو قد ۱۱۵ . فعالیت فیزیکی زیادی داره .دوران نوزادی رفلاکس معده داشت ، سابقه یبوست هم داره . چه مکمل هایی می تونم برای افزایش وزن بهش بدم. می تونم بهش پودر لیدی میل بدم ؟
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- سلام. وقت بخیر. پسرم چهار سال و ۴ماهشه. چندماهیه که غالب اوقات مدفوعش چسبنده ست. قدووزنش نرماله. کمی شکمش بزرگتر از سایر اندامهای بدنش به چشم میاد. دلیل این چسبنده بودن مدفوعش چیه؟
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم

