Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- کودک سفکسیم خورده الان جوش زده بدنش دارو باید قطع بشه؟
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- شمع خوردن پسرم
پسر ۱۵ ماهم شمع خورده دیشب ولی از دیروز اسهاله و سوخته شدید ممکنه از دندون نیش هم باشه؟
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- اسهال نوزاد
سلام پسرمن سه ماهشه ازدیشب اسهال شده امروز صبح پدی لاکت دادم عصر هم دو قطره بی بی کر دادم هردوتو یه روز دادن ضررنداره برا نوزاد؟
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- سرفه ی کودک پنج ماهه
سلام دخترم سرماخورده بود بردمش دکتر سرفه نمیکرد روز بعدش سرفه هاش شروع شده چکار کنم آقای دکتر
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- دست و پا زدن زياد
سلام.خسته نباشيد.پسرم ٤٠ روزشه.خيلي دست و پا ميزنه اما گريه نميكنه. شكم درد هم ديگه نداره. اما وقتي ميخواد با شيشه شير بخوره با حرص ميخوره و موقع گرفتن شيشه مدام هراسونه. تو خواب هم مدام ترس ميخوره. علت چي ميتونه باشه جناب دكتر؟ خيلي نگرانم😣
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- سلام خسته نباشید
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- شیرخشک
با سلام شیرخشک ببلاک ۲ بهتر است یا نان ۲؟

