Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم سه سال ونیمشه کرونا امیکرون گرفته شربت دیفن هیدرامین وشزبت سرماخوردگی داده کفایت میکنه؟؟؟?
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- سرما خوردگی کودک سه ساله
کودکم سه ساله اش آبریزش بینی داره تب هم میکنه می تونم چرک خشک کن بگيرم بدم
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی
- ببخشید یک نوزاد دختر دو ماهه داریم از شیر مادر تغذیه میکنه خوب شیر میخوره وزن گیریشدهم خوبه اما دو روزه رنگ مدفوعش کاملا سبز است به نظرتون نیاز به مراجعه به پزشک هست
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- قد
باسلام پسر من ۲۵ ماهشه قدش ۸۵ میباشد به نظر شما مناسبه یا کوتاهه؟
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- نوزاد
سلام من نوزاد ۵ماه دارم یک ماه که بی اشتها شده البته هم شیر خودمو میدم هم شیر کمکی چون شیر خودم کمه ولی الان یک ماه که شیر کمکی رو پس میزنه شیر خودمم کمه نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- عفونت گوش
- مدفوع کودک
سلام پسر ۴ساله ای دارم که یبوست داشت اما دوماهی بشدت اب میخورد و غذا هم کم میخورد، خیلی بدوبدو میکنه، و لاغر هست، اما وزنش خوبه معمولی، یبوستش هم بهترشده اما چرب، موقع مدفوع تمام پاهاش پر از چربی میشه، رنگ و روان بودن مدفوع طبیعی اما چرب، ایا مشکلی هست باید پیش دکتر ببرمش؟
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۴ ماهه دارم با وزن ۶ کیلو خروسک گرفته بود و تب چند روزه داشت بهتر شد ولی سرفه اش قطع نمیشه و خیلی شدید سرفه میکنه همراه با خلط لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- شربت
اقای دکتر برای دختر ۲۱ ماهه بجز شربت ایمونس که روزی پنج سی سی میدم، آد یا آهن هم نیاز هست بدم؟ چه مقدار روزانه؟ ممنون
- عفونت چشمی
دختر من چهار ماهش هستش امروز دیدم چشم سمت راست عفونت کرده بردم پیش دکتر این قطره و پماد چنتکس داده ولی ننوشته چند قطره واریز کنم اصلا ایا باید اینا رو به دخترم بدم؟
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟

