Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- قورت آب دهان
سلام آقای دکتر دخترم 14ماهشه از وقتی که واکسن 12ماهگيشو زدن گلویش وقتی ميخواداب دهنشوقورت بده صداميخوره بعضی وقتا به سختی قورت میده خوب بودواکسن زدم بعدازچندروزاينجوري شدحتي شما گلویش رومعاينه کردین مشکلی نداشت آب دهنشوگلويش صداميخوره قورت میده گریه شديدبکنه آب دهنشوسخت میخوره ممنونم
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- انگل
باسلام خسته نباشید خدمت آقای دکتر.ببخشید یه سوال داشتم پسرم ۶ ماهشه تو مدفوع ش کرم دیدم البته مرده تموم نمیخوره دکتر براش آزمایش نوشته هنوز ندادم بنظرتون چیز خطرناکه ؟ ترسیدم و نگرانم ممنون
- خارش سر
باسلام نوزادی دارم ۲/۵ ماهه که همش سرشو میخارونه وموهاشو چنگ میزنه ومیکشه علتش چیه؟
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- الرژی وحساسیت
سلام جناب اقای دکتر کرم بین دختر یکسالو سه ماهه دارم که یه ماه پیش تست الرژی پوستی ازش گرفتم به پروتیئن گاوی وگندم الرژی داره 3میلیمتره ایا حتما باید شیر رژیمی بدم تا چن ماهگی باید داد ببلاک اچ ا رو شزوع کردم تو خواب میدم بزور نمیخوره چکارکنم
- کاربری
سلام پسرم شش سالشه سه هسته گیلاس قورت داده ضرر داره یا دفع میشه چیکار کنم
- کم وزنی
سلام کودک من هنگام تولد3200بوده الان یازده ماشه 8100است نزدیک دوماهه روی این وزن مانده لطفاً راهنمایی کنید چه کنم
- شیر
سلام خدمت شما من از شما پرسیدم چه جوری شیرروازبچم بگیرم وبه شیرخشک عادتش بدم شماگفتید که بهتره به شیر پاستوریزه کم چرب با استکان عادتش بدم مشکل من همینه که چه جوری این کارروبکنم یعنی چه طوری راطیش کنم که صبح وشب شیر من روول کنه وشیر پاستوریزه با لیوان بخوره چه جوری یادش بدم عادتش بدم میشه کمکم کنید
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟
- وزن
سلام .پسرم سه سال و ۶ ماهشهوزنش ۱۲/۵۰۰هستشازمایش خونشم همه خوبهکمبود اهن و ویتامین دی و... ندارهایا کمبود وزن داره؟چیکار کنم تا وزنش زیاد شهپودری هستش که باعث چاقی پسرم بشهممنون
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- آب
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدالان17ماهسه بچه بسیار باهوش وفعالی هست چند کلمه میگه ازجملهآب آش جوجه جیجه دست موبوبه ،دد،ببه،وغیره وهر دستوری بهش بدم کامل میفهمه اونجام میده الان 12تادندون داره وتودهنش ورم کرده وکمی جای یک دندونش که درنیومده آبی شده آقای دکتر از12تاپانزدهماهگی دندون درنیومد بعد باز شروع شد این مدت آب دهنش خشک بود قبلش آب میومد امابازبا شروع دندون دراومدنش زیادآب دهنش میره گاهی رولباسش میریزه دست میزنم لثش ورم داره آیا بخاطر آب دهانش باید ببرم دکتر
- سرفه
اقای دکتر بردمش معاینه کرده گفت چیزیش نیست از دنداناشه گفت عفونتم نداره چرکم نکرده شاید حساسیت یه راهنمایی بکنید شرمنده ببخشد
- دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزاد یک ماهه دارم که تحت نظر شما می باشد. شیر خودم و شیر خشک میل میکند. آقای دکتر من الان دندانم شدیدا درد میکنه و تا هفته ی بعد که بتونم برم مطب دندانپزشکی ، آیا میتونم مسکن مثلا نوافن بخورم یا خیر ؟ آیا بخاطر شیردهیم برای نوزادم ضرر داره؟ خیلی متشکرم
- تنفس
گاهی درهنگام شیرخوردن تنفسش میادپایین و مولینگ میشە
- سلام ببخشید پسرم نزدیک سه ماهشه اصلا سینه هامو نمیگیره از اولین روز که به دنیا اومده فقد شیر خشک دادم میخواستم ببینم چه راهکاری برای این مشکلم دارین چجوری باید عادتش بدم برای اینکه سینه هامو بگیره و عات به شیر خودم بکنه سیرم نمیشه و اینکه باید چه شیر خشکی براش بگیرم
- زردی نوازاد
ببخشید من سوالم دیروز کامل ننوشته بودم.من دخترم ۳۴ روزش هست.هفت روزگی متخصص بردم واسه زردی که دکتر گفتن زردی خیلی کمی دارن احتیاجی به دارو نداره وداروی ندادن.اماکم کم به نظرم زردیش پیشرفت کرد .البته ارهاش خون خودم منفی هست قطره بیلی ناستر هم برایش مصرف کردم..دفعات ادار دخترم هم زیاد هست .والبته در روز ۱۰تا۱۲شاید هم بیشتر بهش شیر میدم ومیخوره طوری که بالا میاره مثل پنیرک..الته آروغش هم میگیرم.خیلی نگرانم واسه زردیش.ایازردی نوزادبه تغذیه مادر هم بستگی داره یانه

