Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم
- عطسه زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳روزدیگ واکسن یکسالی داره فقط عطسه میزنه چیکارکنم سرماش بیشترنشه چ دارویی بدم؟
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- $
سلام آقای دکتر سوال پرسیدم که ممکنه بچه ۲ ساله سندروم روده تحریک پذیر داشته فرمودید بله.... ببخشید اگه دور از جون این مشکل باشه قطره پدی لاکت میتونه جلوی اسهال و دل درد بچه رو بگیره؟؟؟؟؟
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۴سالشه حدود2ماه سرما خورده 4دفعه بردم دکتر هر دفعه با داروهای جدید اما بی فایده الان سرفه های شبانه امون نمیدن هر دفعه هم سینه اش افتضاح عفونت میکنه شرایط بستری بشه ندارم نمیدونم چیکار کنم همه نوع دارو استفاده کردم؟
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- دندان قروچه
سلام اقای دکتر بزرگوار وقتتون بخیر دختر من ۹ سالش هست شبها در خواب دندان قروچه داره به تعداد زیاد مشکل چیست ..ممنون از لطف و راهنماییتون
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه

