Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- مدفوع سبز
سلام اقای دکتر دختر من ۵ ماهه هست ده روزه بهش شربت ویتامیکس میدم و از اون موقع مدفوعش سبز رنگ شده ممکنه بخاطر شربت باشه یا مشکل دیگه ای داره و اینکه شیر خشک بهش میدم
- سلام نوزاد من حدودا از دیشب اسهال شدید دارد
- تیرگی انتهای انگشتان دست نوزاد
چند مدته انتهای انگشتان دستش سیاه شده علتش چیه!؟
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام دخترم ۳ سال و نیم هست دو روز هست مریض شده روز اول فقط تب داشت از روز دوم آب ریزش و سرفه خلط دار شروع شد الان سرفه اش خیلی زیاد شده
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر یکسال و ده ماهه ای دارم که اصلا اشتها نداره وزنش ۱۰کیلو باتوجه به اینکه یکسال و نیم ۱۱.۵کیلو بود رشد منفی داره زینک هم دادم اشتهاش رو باز نمیکنه بنظرشما چه دارویی بدم که وزنش بالاتر بره و اشتهاش باز بشه از شیر مادر تغذیه میکنه خواستم راسیپ بدم گفتم نظرشما رو بپرسم ممنون که وقت میگذارید و پاسخ میدهید
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- سرفه
سلام نوزاد ۱۵ روزه دارم که ۲روزه سرفه های تک تک میکنه احساس میکنم سینه اش هم خلط داشته باشه آیا ازاین ویروس های فصلی گرفته؟؟
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟

