Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم
- نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- باکتی ماید
سلام بچم چهارماهه چشمش قی کرد قطره باکتی ماید باعث قی خیلی زیاد شده براش خوب نبوده؟ دیگه استفاده نکنم؟
- علت مدفوع سبز
سلام.دخترم 6 ماه و 20 روزشه. فرنی و حریره بادام میخوره؛منتها ی روز ک پوره سیب زمینی خورد فرداییش مدفوعش سبز رنگ شد و شبش هم نخوابید.ایا رنگ مدفوعش خطرناکه؟ وزن اولیه دخترم 1 کیلو و 670 گرم بود.وزن مناسبش باید چند کیلو باشه؟
- قطره کولیک اید
سلام اقاب دکتر خوبین ببخشیدبرا بچه 9ماهه ب بالاچون غذامیخوره میشه قطره کولیک داد که دلپیچه نکنه ممنونم
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- ویتامین دی
با سلام و عرض ادب
کودک من در یکسالگی ویتامین دی ۱۲ داشت و دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای پنجاه هزار بهش بده به مدت ۶ هفته چون ویتامین دی بدنش خیلی کمه میخواستم بدونم هفته ای یه قرص ژله ای با دوز پنجاه هزار براش زیاد نیست؟ - اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- سرفه نوزاد. هنگام خوردن شیر
سلام جناب دکتر پسرم ۹ روزش از روز چهارم هنگام خوردن شیر چه از سینه خودم چه از شیر کمکی سرفه میکنه این سرفه نشانه چیه ؟ آیا به ریه ربط داره ؟
- سرما
سلام دخترم تب شدید داره و سرماخورده دکترش دفعه قبل شربت سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بود بهتر شد الان مجدد همونطور تب داره و...اما یادم رفته ک هرچند ساعت باید بهش این دارو رو بدم لطفا راهنمایی کنید دخترم سه سال و سه ماهشه
- ورم پای نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم چهارماه و بیست روز دارد. پزشکش شما میباشید. وزن هنگام تولد چهارکیلو و صد گرم بود. چند روز پیش که خدمت شما رسیدیم هشت کیلو و هفتصد گرم بود. اقای دکتر هر دوتا پای نوزادم تپل بود ، الان پای چپ نرمال هست اما پای راست ورم دارد و تپل تر از پای چپ هست. اقای دکتر فراموش کردم بهتون نشون بدم اونروز. دلیلش چی میتونه باشه اقای دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما دکتر دلسوز و توانا
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون

