Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- وزن نوزادچهارماهه
باسلام وخسته نباشیدمنیک پسرچهارماهه دارم که ۲۰ام الان واکسن چهارماهگی برایش زدم وزنش ۷۲۰۰ودورسر۴۲وقدش۶۷که هم شیرخودم وهم شیرخشک نان میخوره وزن هنگام تولد۳۹۰۰باقد۵۱بودهمه اطرافیانم میگن بچه ات چقدرضعیف ولاغره میخواستم بپرسم شیرخشک مقوی هست من به بچه ام بدم که برخورده تپل تربشه البته شیرخشک نان روتقریبا خوب میخورم ولی معمولا یبوست دارن وشیرخودم روهم خوب میخورن...باتشکر
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- اسهال
سلام پسر چهار ماهم اسهال شده تو اشعارش خون بود لطفاً راهنماییم کنید
- برنامه غذایی
سلام اقای دکتر وقت بخیر برنامه غذایی پایان ۶ماهگی رو میخواستم بدونم چیابایدبدم بی زحمت برای برنامه غذاییش حضوری باید بیام بگیرم؟
- قطره آد
سلام خسته نباشید من نوزادم ۴۲روزشه الان ۲روزه مدفوعش کف دار شدید شده چیکار کنم؟ با تشکر
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم۷ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره بهش آپتامیل اچ آ دادم که دوباره خس وسرفه داره ودیشب دوبارشکمش کار کرده وبدبود وآبکی بود الان بخوام شیرش عوض کنم چی بدم بهش توی خواب بیقراره من۷ماهه یک شب خواب راحت نداشتم بهش آپتامیل پپتی جونیور هم دادم ولی یه شب دادم نمیدونم اون بهش میسازه یا نه توروخدا منو راهنمایی کنید من خوزستانم ۳ماه بچم بردم دکتر ها نفهمیدن که حساسیت به شیر خشکش داره خودم باسرچ تو گوکل فهمیدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید واقعا از بیخوابی وعلائم پسر که اذیتش میکنه بریدم😭
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه؟
ساعت و مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه چقدره ؟
- پزشکی
سلام خسته نباشین ببخشید پسر من الان ده روز دیگه نه ماهگیشو تموم میشه مشکلی که داره روی پنجه پا وایمیایسته و من خیلی نگرانشم آیا بچه من مشکلی داره وآیا الان ببرمش دکتر خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
- شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام .اقای دکتر سوال برا غده لنفاوی گردن پسر پرسیدم نوشتیه جواب داده ولی من جواب ثبت نشده شرمنده میشه دوباره جواب بدین
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
- میزان دوز دارو
سلام پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۴ کیلو برای گلودردش فارمنتین ۶۴۳ گرفتم هر۱۲ ساعت چندسی سی باید بهش بدم؟؟ ممنون میشم از پاسخ شما
- فاویسم
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسره من یک ماهه هست شیر خودم بهش میدم آیا عدس سبز وعدس قرمز هم برای او که شیر خودم میخوره ضرر داره
- شیر خشک پپتی جونیور
سلام خسته نباشیدنوزاد یازده ماهه پسر دارم فاویسم دارد چند روز پیش تب کرد استامینوفن دادم خوب شد بعد دوروز اسهال گرفت که داخل اسهالش یکم رگه خون بود که فقط یبار دیدم الان سه روز اسهال داره در نبود شما بردم بیمارستان گفتند عفونت گوش داره پدی لاکت و سرم خوراکی و کواموکسی کلاو دادند و گفتند که احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هستش که شیر خشک استامینوفن پپتی جونیور۲ تجویز کردن الان اصلا شیر خشکشو نمیخوره اسهال داره قبلا اپتامیل۲ میخورد الان شیر خشک پپتی جونیور رو نمیخوره میشه همون اپتامیل معمولی رو داد یا یه شیر خشک دیگه نمیشه جایگزین کرد این شیر خشک خیلی بد مزست و کمیاب ممنون میشم کمک کنید
- برامدگی و فرو رفتگی های سر
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم ۱۰ ماهشه دست ک میکشم روی سر و اطراف سرش کمی برامدگی و فرو رفتگی هایی هست ک در دو طرف سرش مثل همن اندازه هم فرو رفته یا برامده هست طبیعیه بچه های دیگه هم ک دیدم همینجورن سر خودمم ک دست میزنم هست طبیعیه ؟ علتش چیه
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن

