Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام بچم ۵ماهشه وزنش ۹کیلوست بهش کم کم روزی یه وعده فرنی میدم اندازه یه قاشق چون شروع کردم نمیدونم قطعش کنم یا نه اما چون ۶ماه کامل نشده همسرم میگه نباید میدادی قطعش کنم یا نه؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- سام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
سلام خسته نباشید دخترم پنج سالشه گریه میکنه و میگه پشتم میسوزه اشتها نداره و دل دردم هست ممنون میشمبگین چکار کنم
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
سلام وقت بخیرکودک ۸ماهه باوزن ۷۸۰۰باعلایم سرماخوردگی وابریزش بینی وتب،انتی بیوتیک مناسب چیست وچندسی سی داده شود
- رفلاکس
سلام مولتی ویتامین برای کودکان رفلاکسی ممنوعه؟
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- سلام وقت بخیربچه من ۳۵ روزشه وزردی کم در صورت وبدنش هست میتوانم در ۴۰ روزگی اون روختنه کنم
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- سوال
سلام اقای دکتر دهانه معقد نوزادمبراثر یبوست زخم مانند شده میتونم پماد کالاندولا بزنم؟
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- تغذبه
سلام آقای دکتر چه راهکاری برای بدغذایی کودک هشت نه ماهه پیشنهاد میدهید خیلی ممنون میشم توضیح بدید

