Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سندروم نونان
سلام
راه تشخیص سندروم چونان چیست؟
با تشکر
- مصرف قرص ملاتونین برا کودک ۳ ساله
- کم کاری تیروئید
با سلام و عرض ادب
لطفا این سوال منو جواب بدین خیلی نگرانم خدا خیرتون بده کودکی که از بدو تولد کم کاری تیروئید داشته و متاسفانه تشخیص داده نشده و از شش ماهگی براش دارو شروع شده و الان سیزده ماهشه چه علائمی داره که آسیب دیده ؟ - عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- سرفه
سلام وقت بخیر جناب دکتر عزیز پسرم بیمارشماهم هست سرماخورده بود الان خوب شده ولی چون لوزه داره سرفه های خلطی خیلی زیاد از دزروز داره بهش پلارژین و ازیترومایسین میدم و اسپری سالباتومول . کاتاسین هم دارم کفایت میکنه یا باید بیمارستان ببرم؟
- شربت اشتهاآور
سلام آقای دکتر وقت بخیر....برای پسر هشت ماهمشربتی هست اشتهاآور باشه؟خیلی خیلی کم شیر میخوره غذا هم روزی سه وعده میدم بعضی غذاهاشو هم دوست نداره
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- سلام به غذای کودک متوان زردچوبه زد
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر ، نوزادم ۴ روز واکسن ۲ ماهگی زدم تب نداره ولی رنگ مدفوعش ۲ روز سبز شده مشکلی وجود داره؟؟
- اومیکرون
سلام پسره ۲ سال دو ماه دارم اومیکرون گرفت تبش خوب شد ولی الان صداش گرفته ابریزش بینی چیزی نداره فقط صداش گرفته با وزن ۱۳ کیلو چه شربتی بهش بدم آقای دکتر ؟ بخورم گرم گذاشتم فایده ای نداشت
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- قی کردن یک چشم
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که چشماش قی میزدن بردمش بهداشت بهم گفت بازربه ملایم بزنم به گوشه چشمش من هم همین کار رو انجام دادم یکیشون خوب شد ولی چشم سمت راستش هنوز قی میزنه زیاد و اشک هم ازش میاد خواستم بدونم باید چیکار کنم تاخوب بشه ممنون
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- نوزاد
نوزاد۴ماهه ام خیلی سرفه میکنه دکترسیتریزین وآزیترومایسین داده.آیامیتونم خودم شربت گیاهی آیورامی بدم.
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر

