Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
- شيرنوزاد
سلام آقاي دكتر...چطور شيرشب كودكم رو قطع كنم؟١٤ ماهشه و شيرخشكي و سه ساعت يكبار براي شير بيدار ميشه و گريه ميكنه.چطور شيرشبشو قطع كنم؟غذا هم خوب نميخوره
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- تب
پسرم ۴سال دارد حدود ۱۳کیلو وزن دکتر سفکسیم ۱۰۰داده شربت شربت دیفین هیدرامین مصرف فراموش شده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید اقای دکتر میتونم به دخترم که یکسالش تموم شده ارده شیره و حلوا شکری بدم ممنونم
- دختر 5سال
با سلام دخترم 5سالشه سرفه هاش خلط داره ولی یکسره نیسته نزدیک یک ماه شده دکتر گف الرژیه اسپری سالباتامول و فلوحاله 125داد وپودر سینگولار داده تا الان که هیچ اثری نداشته میشه کمکم کنید
- باسلام نوزاد بیست ویک روزه دارم که بدلیل زردی بهش شیر خشت میدم واسهال شده ونفخ شکم زیادی دارد چکار کنم ؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
فرزند دوساله ای دارم که دارای سرفه های خلطی و تب و همچنین آبریزش بینی به رنگ سبز میباشد و دو روز است که دچار این علائم شده و بخاطر گرفتگی بینی به سختی تنفس میکند ،لطفا راهنمایی کنید که آیا شربت آزیترومایسین برای ایشان مناسب است و اینکه چه مقدار باید استفاده کنم ؟
- سلام من پسرم یک ماهش هست وقتی بغلش میکنم پاهاش کبود میشه ولی لبهاش و دستاش اصلا کبود نمیشه فقط اهاش هست بردم دکتر اکسیژن خونش رو گرفت ۹۶ بود ایا بچه مشکلی داره ؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام پسر من پنجاه روزشه تا دیروز بهش گیگوز میدادم ولی از دیشب به خاطر مشکل رفلاکسش بهش ببلاک ar دادم ولی تعداد دفعات دفع روده هاش زیاد شده و انروز پنج بار دفع روده ای داشته چکار کنم
- امگا۳
سلام دکتر عزیز پسرم دوسال ویازده ماهشه دخترمم ۶سال میخواستم شربت امگا۳ براشون تهیه کنم.میشه خواهش کنم یه برند معتبر بهم معرفی کنید.واینکه پسرم فاویسم داره مانعی نداره برای خوردن شربت
- شربت سفکسیم
به نوزاد ۴ ماهه با ۸ کیلو وزن چند سیسی شربت سفکسیم میشه داد
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- آب
با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر من دختر ۶ماهه دارم میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از تغذیه کمکی بهش آب جوشیده سرد بدم؟؟مدت زمانش با تغذیه چقدر فاصله باشد؟؟
- تزریق امپول جنتامایسین
سلام دختر شش ساله ای دارم که دو هفته پیش دنونش ابسه کردیک طرف صورتش ورم کرد دکتر شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ تجویز کرد که دخترم واسه شربت بد میخوره و سر ساعت ودقیق نخورد حالا دوباره دندونش درد گرفته دیشب یک دفعه تب کرد و تب ۳۹ درجه رفتم دکتر امپول جنتامایسین ۲۰ تزریق کرد وگفته دوازده ساعتی سه تا نوشته بعد دخترم هنگامی که دیگه مریضه حتی ی قورت اب نمیخوره هیچی نمیخوره من الان یکی تزریق کردم بازم تزریق کنه یانه ببرمش امروز دندون بکشه

