Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید من یک پسر بچه شیش ساله دارم ک دکتر ب علت درد گوش و دندان یک سفکسیم ۱۰۰ داده ولی مقدار مصرف و نگفته،وزنش ۱۸ کیلو
- پانیذ 5
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهشه چن روزه خیلی گریه میکنه بیقراره بردم دکتر گفت امکان کولیک هستش بهش دارو داد تاثیر نداره دارو پلارژن.پدی لاکت.دایمیتیکون اصلا براش خوب نیس قرمز میشه زور میزنه یبوست هم کم داره
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ ماهشه و سرماخوردگی داره قطره پلارژین و استامینفن بهش میدم بینیش کیپ شده و موقع خواب اذیت میشه چ داروی دیگه میتونم استفاده کنم ممنونم
- سرماخوردگی وسرفه
سلام پسرچهارماهه دارم تندتند سرما میخوره چکارکنم سرفه هاش که همراه خس خس هست خوب شه
- بوی پنیری مدفوع
سلام اقای دکتر بوی پنیری مدفوع شیرخوار ۴ماهه علتش چیه؟ وزنش ۸کیلو و بیشتر شیر مادر میخوره روزی یک شیشع شیرخشک میخوره حال عمومیشم خوبه
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،،پسر 9 ماه و ده روزه ای دارم میخوام بهش روزانه پنیر کم نمک بدم ،،لطفا میگین مقدارش باید چقدر باشه ؟؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- باتری ساعتی
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالشه دیسب یه باتری ساعتی یا همون قلمی که از سر باتری یه مواد سیاه رنگ خارج شده بود زد به دهانش بعد بیرون آورد زود گفت بهم اب بده دهنم سوخت بعد نیم ساعت هم بهش شیر دادم ولی هیچ علاعمی نداشت والا ن حالش خوبه منم اون باتری را یکم زدم به دهنم انگار دهنم سوخت اقای دکتر آیا جای نگرانی وجود دارد چکار کنم
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- س اقای دکتر میخواستم بدونم پسرم پنج سالشه وزنش بیست ودو کیلو هست ایا برااین سن مناسبه ممنونم
س
- حریره
سلام آقای دکترخسته نباشید میخواستم بدونم آیا میشه داخل حریره ازپودرسنجدهم استفاده کرد؟
- حساسیت پوستی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزاد چهل روزه دارم و از شیر خودم و شیر خشک تغذیه میکند. پوست دستم دچار حساسیت شده قرمز شده و دونه های ریز زده. ظاهرا به مایع ظرفشویی پوست دستم حساسیت پیدا کرده. اگر از پماد استفاده کنم روی پوستم، مثلا پماد بتامتازون. آیا وارد شیرم میشود و به نوزادم اسیب میرسد؟ یک دنیا ممنونم از وقتی که میگذارید
- پسرم چندروز سرما خورده سرفه های خشک شدیدی داره شربت ضد سرفه استفاده میکنه اما بازم سرفه دار البته دکتر بردمش میکه سرفه هاش تحریکی هستن الان چند روز دارم شربت ضد سرفه میدم خیلی نگرانشم
- شیشه
اقای دکتر سلام بچم تازه 9ماهش شده امروز ظهر خوابم بود بیدارکه شدم دیدم بچم شمعو شکونده پارافین داخلشو خورده دستو پاشو یکم بریده بود ولی ترسم اینه که نکنه خورده باشه..بهش فرنی و غذادادم ک دفع کنه پارافینو وقتی پی پی کرد دفع کرده بود مقداریشو ولی بادست لمس کردم چیزی تیزی به دستم.نخورد ..چیکارکنم اقای دکتر خیلی میترسم لطفا راهنمایینم کنین😢😢
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- قطره رستانکس
سلام اقای دکتر پسر من ۲۰ماهست و به دکترش گفتم شبا تو خواب بی قراره وتکون میخوره قطره رستانکس تجویز کردن روزی یه پاف/چون برای زیردوسال ممنوعه بنظرتون چیکار کنم؟یه پاف هرسوراخ بینی یا فقط یه پاف درروز

