Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر جان این مردم سوال میپرسند نگران سلامتی بچه هامون هستند خواهشا اگرجواب نمیدید مردم بدبخت رو سرکارنزارید این صفحه تبلیغاتی مطب روهم جمع کنید
- بچه 13روزه بندناف جداشده ولی ترشح دارد
- دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴۷ روزه هستش سوراخ قلب داره و فاویسم هم هستش دلدرد داشت شما گفتید قطره colicezبدم گرفتم و دادم خیلی بهتر شده دوتا سوال چند ساعته باید بدم و اینکه اون قطره بایو لاکت رو هم هرشب پنج قطره میدم بهش بدم یا قطع کنم و همینطور شربت دومتیدون رو هم بدم یا قطع کنم و اینکه قطره و پماد چشم رو گفتید زدم عفونت کمتر شده فقط التهاب زیاد داره و یک چشمش کوچیکتر شده نیازه به چشم پزشک نشون بدم یا این دارو رو ادامه بدم
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- حساسیت
سلام کودک 3 ماهه ای دارم که به شیر و پروتئین گاوی حساسیت داره شیرخشک آپتامیل پپتی و ایزومیل امتحان کردم بهش نمیسازه یعنی هم به پروتئن شیر گاو هم سویا حساسیت نشون میده و تعداد دفع در روز چند برابر میشه آیا از شیرخشک AL 110 میتونم استفاده کنم ؟؟
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام من پسرم ۳ماهشه وجدیدا وقتی شیر میدم بهش بالا میاره بایدچیکارکنم؟؟
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- ن
با سلام نوزادی که ازمایش تیروییدش منفی بوده ممکن است توی یکسالگی تیرویید بگیره ممنون
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- لکه قرمز خشک صورت وبدن
یه پسر نورزاد دارم لکه های قرمز خشک روی بدنش داره که خیلی گریه میکنه
- آمین
سلام اقای دکتر خسته نباشید یک پسر دوسال و دوماه دارم که شکمش خیلی کار میکنه در طول روز سه بار یا چهار بار . چه چیزی بهش بدم تا شکمش کمتر کار کنه جواب سوال میخاستم خدا خیرتون بده با تشکر از لطفتون
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
- پسرم سه سال دارد روی ناف آن درد دارد
بردم دکتر شربت افاکسیم داده با قرص گفته ورم معده بوده
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- غذا
سلام وقتتون بخیر برای بچه نهماهه میشه دوقطره روغن زیتون بریزم تو غذاش چون یبوست داره دوره نافشو که چرب میکنم همون روز خوبه باز دوباره یبوست میگیره
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟

