Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- قند. کودک
سلام. خسته نباشید آزمایش برا کمبود ویتامین دی مدرسه خواست. ما هم آزمایش کلی گرفتیم دخترم 9ذسالش هست آزمایش رو براتون میارم. فقط یه چیزی. قند رو زده 109 قندش بالا هست این نگرانم کرده ناشتا نبود. نمیدونستم یعنی آزمایش قند هم هست شبش هم مهمونی بود حسابی شیرینی خورد. دلیل میشه یا نه
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- سلام آقای دکتر من یک دختر یکسال شیش ماه دارم وقتی بغل میکنم کف پاهش کبود میشه این چندروز بهش فهمید ولی وقتی دراز میکنم خوب میشه باید چکار کنم
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک دختر یک سال شیش ماه دارم وقتی که بغل میکنم کف پاس کبود میشه زیاچاق نیست وزنش ۹کیلو
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- اشتباه زمان مصرف
در کمتر از پنج ساعت دوبار سفیکسیم ۱۰۰ استفاده شودبه مقدار یک قاشق چایخوری وزن ۱۷کیلوگرم سن شش سال
- بیناری دست وپا دهان
ناخن همه کودکان میافتد ودوباره ترمیم میشود
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- قطره بتامتازون برای درد گوش نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . آیا میتوان از قطره بتامتازون برای درمان درد گوش نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم استفاده کرد ؟
- سلام
سلام دکتر من یک دختر۸ساله دارم ویک بار بردمش متخصص اطفال کم خون بود ویتامین دی کم بود والحمدولله خوب شد اما ازنظر رشد اصلا رشد نمیکنه الان چند ساله که وزنش بالا نمیره بین ۱۸ و۲۰کیلو هست شما چه درمانی را پیشنهاد میکنید.
- ضعف وبی حالب
سلام خسته نباشیددخترسه ساله ای دارم که هرچندوقت یه باردچاضعف وبی حالی میشه به طوریکه لب های بچم سفیدمیشه ومیگه شکمم دردمیکنه امروزکه بعد سه ماه اینجوری شدپشت سرهم خمیازه میکشیددرصورتیکه تازه از خواب بیدار شده بودبعد ده دقیقه به حالت عادی بر میگرده همه ی آزمایشات ازش گرفتم مشکلی نداشته بایدچیکارکنم خیلی نگرانم توروخداجوابم وبدین.

