Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام و عرض ادب
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نه ماه داره که زیاد غذا نمیخوره خواستم بدونم که چیکارکنم که غذا بخوره قطره اهن هم بهش میدم مرتب هرروز صبح واز شیرخودم تغذیه میکنه یکی دوبار خواستم ازشیر بگیرمش تب استفراغ میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- یکسالگی
سلام دخترم یکسالش تمام شده میتونه تو غذاهای از گوشت گاو استفاده کرد یا تا دوسالگی ممنوعه؟ وقتی لبنیات میخوره حساسیتی اینه که دور لبش گوش میزنه
- ادرار نوزاد
باسلام فرزند من ۵روزه ک متولد شده متوجه زردی بچه شدیم بردیم دکتر بستری شد و توازمایش عفونت ۴۰ نشان داد بعد ۳ روز بستری عفونتش تموم شد زردیشم کمتر شده ولی موقع ادرار کردن رنگ پوستش قرمز قرمز میشه و ب سختی ادرار میکنه شایان ذکر است ک سونو گرافیش هم نرمال بود
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- اندازه مصرف برای 3 سال
- نشنیدن
سلام دختر من ۳ ماه۱۵ روزش هست که به صداواکنش نشون نمیده به سمت صدا بر نمیگرده وبعد از دوماهگی خندید نگاه کرد وگوش چپ خوبه گوش راست دکتر کمی شک داشت گفت ببرم جای دیگه واین علایم از اتیسم یا بخاطر گوشش است کجا ببرمش تا بفهمم مشکل از چیه
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- زردی کف دست وپا
- سرماخوردگی گر
سلام ببخشید دختر ۴/۵ ساله ی من دچار سرفه شده وخلط داره وشبا سرفهاش بیشتر میشه شربت سفکسیم گرفتم ولی میزانش ونمیدونم چقدر بدم ۲۰ کیلو وزن داره
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- بیحاله
سلام ببخشید پسرم 2 سالشه یک ساعتی میشه دو سه تا قطره بنزين خورده خیلی سرفه میزنه بیحاله بالا میاره خیلی گیجه چکار کنم بهتر بشه احتیاج هسته ببرمش دکتر تازه خوابیده مشکلی نیست بخوابه ممنون
- تغذیه
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا میتوان از حریره ی بادام که مثلا امروز ساعت دوازده ی ظهر تهیه شده است از باقیمانده ی آن که در یخچال نگهداری شده برای فردای آن روز ساعت دوازده استفاده کنیم در ضمن نوزا و هشت ماهه است با تشکر
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- دختر سه ساله
دکتر دخترسه سله اسهالی شدید دارد چه شربتی خوب است در شهرستان سردشت اذر بایجان غربی شهرک میراباد
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟

