Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید وقتتون بخیر ایاعصب کشی در دوران شیر دهی ضرری واسه بچه نداره؟شب دندونمو عصب کشی کردم فکر کنم موادی که دندونمو پر کردم باهاش رفت تو معدم، دو سه ساعت بعدش بهش شیر دادم و شب تو خواب هم چند بار شیر خورد آیا ضرر نداره واسه بچه؟استرس دارم یه کم .ممنون
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- در مورد واکسن ۶ سالگی
با سلام خسته نباشید.قبل از واکسن زدن چه مقدار آستامینوفن باید به کودک داد و چند ساعت قبل؟
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرن سه سالشه. وزن ۱۴/۱۰۰ سرماخورده اما تب نداره. سرفت خلط دار داره و ابریزش بینی. چرک خشک کن بدم بهش؟ میشه دارو معرفی کنید
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم
- مولتی ویتامین
به بچه ۵ ساله که آلرژی به پروتئین گاوی هم داشته و هنوز به بعضی چیزها آلرژی داره میتونیم شربت لیکومیون بدیم؟ برای کمتر بیمار شدن در پاییز و زمستان و تقویت سیستم ایمنی
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- آب سیب
با سلام. بچه یکساله تب دارد آب سیب طبیعی برایش خوب است؟
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟

