Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- مدفوع
سلام بچم داره وارد 5 ماه میشه روزی 7 تا 8 بار شکمش کار میکنه علتش چیه خیلی نگرانم 😭
- دادن شیر خشک
سلام من پسرم نه ماهشه تا الان بهش شیر خودمو میدادم البته میدوشم میدم چند روزه شیرم نمیاد مبخواستم ببینم چه شیر خشکی بدم.
- استامینفن
سلام دکترپسرم۳روزه دیگه واکسن۱۸ماهگی داره قطره یاشربت استامینفن بخرم؟قبل اززدن واکسن استامینفن بهش بدم؟ممنونم ازراهنماییتون
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- رفلاکس نوزاد
عرض سلام نوزادم ۴ ماه و ۵ روزه اما همچنان رفلاکس داره ،خر خر،سرفه،و ریختم اب دهان،میتونم غذای کمکی شروع کنم؟چی بدم؟و آیا شیر خشک بیومیل آی آر میخوره
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- کاتاسین
سلام آقای دکتر گرامی پسر من که برای جلوگیری از اسم و الرژی چون سرفه های خلط دار داره ، هربار که سرمامیخوره و سرفه هاش ادامه دار میشه باید این ایمری رو استفاده کنه یا تجویز دکتر فقط برای همین یکباره؟
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- رفلاکس نوزاد ورگه های خو ن در مدفوع نوزاد
نوزاد چهار ماهه ام دچار رفلکس میباشد شیر مادر می خورد و خودم هم در این مدت پروتیین گاوی مصرف نکردم اما یک ماهی است که در مدفوعش رگه های خون می بینم موقع مدفوع کردن بسیار زور میزند الان قطره پدید لاک و شربت پنتوپرازول مصرف میکنه به نظر شما علت رگه های خون چه میتونه باشه چون من اصلا محصولات گاوی را مصرف نمیکنم وبه شدتمواظب رژیمغذاییم هستم ایا رفلکس باعث این میشه؟
- پسرم دو سالشه خورده زمین دو تا پاهاش از هم باز شد حالا خیلی ورم کرده چه کنم
پسرم دو سالشه خورده زمین پاهاش از هم باز شد حالا یک پاش ورم کرده چه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که کمی سرفه میکنه دماغش هم گرفته
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که نارس بدنیا آمده و روزی ۳ وعده شیر خشک میخوره میخواستم بدونم تو هر وعده چند سی سی باید به نوزاد بدم که به شیر خودمم لطمه نخوره وزننوزاد ۴ ونیم کیلو هست
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون

