Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- عدم کنترل ادرار
با سلام پسر 5 ساله ای دارم که هنگام خندیدن کنترل ادرار ندارد . دستور چیست ؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- مولتی ویتامین
به بچه ۵ ساله که آلرژی به پروتئین گاوی هم داشته و هنوز به بعضی چیزها آلرژی داره میتونیم شربت لیکومیون بدیم؟ برای کمتر بیمار شدن در پاییز و زمستان و تقویت سیستم ایمنی
- Infacol
سلام اقای دگتر به بچم بجای کولیک ایز میتونم اینفاکول بدم؟
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
کودک ۸ ساله که گلو درد و سوزش گلو دارد، دوتا جوش سفید در داخل گلویش زده و دو روز هم تب داشت، دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده و من مقدار مصرف رو نمیدونم
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم

