Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- دونه تب
سلام اقای دکتر پسرم چهار ماهشه امروز تب داشت 39درجه بردمش دکتر الان دونه روی گونه هاش بیرون زده دونه های قرمز طبیعیه؟
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- آبریزش طولانی
باسلام آقای دکتر پسرم۱۹ماهشه آبریزش بینیش خیلی وقته طول کشیده حتی با دارو سیتیرزین و نئوتادین هم خوب نمیشه صبحا خیلی بیشتره میتونم واسش قطره بینی ممتازون واسش استفاده کنم
- کولیک نوزاد
سلام آقای دکتربرای کولیک شدیدنوزادمیتونم کولیک ایزیاگریپ میکسچربهش بدم؟خیلی بیقراری میکنه دایمتیکون براش تاثیری ندارند طوریه که الان روزاهم خودشوپیچ میده قرمز میشه گریه میکنه
- فرنی
سلام دکتر از به نوزاد سه ماه و 13روزه م فرنی با شیر خشک بدم چی میشه؟ دیگه شیر دوست نداره نمیدونم چیکار کنم
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن ۲۰ ماهشه شیر مادر میخورد الان دیگه شیر ندارم بهش بدم .وزنش نه کیلو هفتصد چند شبه تو خوابه بهش شیر بطری دادم به نطرتون چه شیری بدم یکم جون بگیره مقوی باشه
- بیماری کودکم
باسلام بچه هام ۶ساله هستن ۲۰کیلو وزن دارن هرچند وقت یبار سرفه های خشک میکنن خوب میشن دوباره بعد ازچند وقت شروع میشه آبریزش بینی دارن.لطفا لطفا کمکمکنید مرسی
- دو نه های قرمز روی پوست
سوال پسرم ۸ سالش هست ۳ روز تب کرده حالا تبش کشیده شد و روز چهارم دونه های صورتی روی پوستش مخصوصا کف دستش زیاد شده ، از چی میتونه باشه
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من چهارماه ونیمشه مدتیه درست شیر نمی خوره یعنی بعد از پنج شش ساعت تا خوب گرسنه بشه بعد شیر میخوره من چکار کنم تا شیرشو خوب بخوره
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماهه است کاغذی دستمال کاغذی میخوره تازگیا هم علاقه پیدا کرده به خاک خاکهای گلدون میخوره از چی میتونه باشه؟
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۲۲ ماهشه تب کرده گلوشم عفونت کرده خر خر میکنه شیاف زدم .شربت پلارژین کیدز میدم بهش با شربت آزیترومایسین ۲۰۰ آزیترومایسینو روزی یه بار چند سیسی بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- یبوست
ببخشید اقای دکتر مجدد سوال میکنم فرمودید شربت بدم وازمایش.ب نظرشما شربت لاکتلوز بهتر بر نوزاد نه ماهه یا شربت انجیر ممنون؟؟؟؟
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- سلام پسرم ۹ماهشه ۵روزه اسهاله دارو چی بدم که دوروزه خوب شه ممنون

