Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزاد دوماه ای دارم که کولیک داره وپدی لاکت مصرف میکنه ایا مصرف پدی لاکت ضرر داره و تا کی باید مصرف کنه و بعضی اوقات فکر میکنم که گلوش گرفته
- عسل دادن به نوزاد
سلام به نوزاد3ماهه مقداری عسل داده شده از اون لحظه تا حالا 5روز گذشته نگرانم با توجه به مطالب داخل اینترنت بوتولیسم شه چه کار باید کرد ممنون ازراهنمایی تان
- عوض کردن شیر خشک نوزاد
خسته نباشی بچم ۶ ماهگی عفونت خون گرفت رفتیم دکتر شیر خشک رزیمی نان ha2 تجویز کرده الان شیر خشکش تو کل تهران پیدا نمیشه پیش دکترشم بردم میگه همین و باید بدی بگرد پیدا کن خواستم ببینم شما شیر خشک دیگه ای و میتونید معرفی کنید یا میشه از ببلاک ha2 استفاده کرد ممنون
- کودک من ۷ ماهه گلبول سفید ۱۴۰۰
من بچه ام ۷ ماهه گلبول سفید ۱۴۰۰یعنی چی خطر ناکه
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- فاویسم
خسته نباشید اقای دکترعدس برای نوزاد6ماه مشکل ساز است.باتشکر
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- تب
سلام خواهر زاده من ۳۰ روزه شه و چند روزه تبش میره بالا و دست و پاش کبود میشه دلیلش چیه؟
- اسهال
باسلام دختر هفت ماهه ای دارم که دوروز است به دفعات زیاد و کم حجم مدفوع میکنه که خیلی نه شل هست و نه سفت .تب و استفراغ و بیحالی هم ندارهلطفا راهنمایی کنید.ممنون
- ازیترومایسین
وزن۲۰کیلو و ازیترو ۲۰۰
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم
- سلام پسرم ۹ماهشه ۵روزه اسهاله دارو چی بدم که دوروزه خوب شه ممنون
- بهترین شیر خشک
سلام آقای دکتر شما اگربخواهی یه شیرخشک برا یه بچه تجویز کنید چه شیری انتخاب میکنید ممنونم
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرما خورده دکتر بهش دارو داده ازیتروسین وستادین امی لوپرا دادن ولی پسرم وقتی میخوره خلط گلوش جمع میشع و بالا میاره میتونم با اب نبات بهش بدم؟
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 8سالشه عفونت داره ازمایش دادم دادم گفتن عفونت ادراری داره سوزش هم داره خیلی وسط پاهاش میسوزه تکرر داره خیلی اذیتش میکنه باید چه کار کنم ؟
- پسرم دوهفته هستش که اسهاله چیکارکنم
سلام پسرم ۱۰ماهشه والان دوهفته س که اسهال شده هرچی بهش دادم خوب نشد
- فارمنتین
سلام آقای دکتر پسر۴ ساله دارم دکتر فارمنتین ۶۴۳ داده ولیکن ندارن میخوام بدونم چه شربتی میتونم بدم اموکسی کلاو میشه داد؟چه اموکسی کلاوی و طریقه مثرفش مثل فارمنتین؟

