Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نگرفتن شیشه شیر
سلام اقای دکتر دخترم دو ماه و ۱۴ روزشه وزنش کمه شیشه شیر نمیگیره که شیر خشک بهش بدم دارم دیوونه میشم نمیدونم چکار کنم.طعم شیر خشک هم دوس نداره سر شیشه شیر میزارم دهنش عوقش میکنه و حالت تهوع میگیره
- درمان نوزاد
سلام دکتردختربچه ای دارم 3ماهش هست چندروزه اسهال دارهخواستم ببینم علتش چیست چه دارویی بهش بدم
- اسهال نوزاد۴۰روزه
سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
- شیرخشک
سلام بچه ام چهار ماهشه چ شیر خشکی بدم وزن دهی عالی داشتع باشه
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- مدفوع سبز تیره
من دخترم چهارماهشه ویک ماه ک شیر خودمو نمیدم بش وشیر خوشک میخوره و مدفوعش سبزه تیره شده مخاستم ببینم مشکلی نداره
- قرمزی گردن نوزاد
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- اسهال و رفلاکس در نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهه است .اسهال داره ولی کمه اما موقعه دفع همه اش زور میزنه و با صدای خیلی بلند دفعه میشه.واینکه شیر درست نمیخوره همه اش با بازی میدم بهش .برای اسهالش پدیلاکت دادم خوب نمیشه .لطفا جواب بدید لطفا
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- ریفلاکس
سلام پسرم ۵۳روزه است وریفلاکس معده دارد شربت رانیتیدین خریدم بدون نسخه رویش نوشته ۲۰۰میلی گرم در اینترنت خواندم برای نوزادان ۱۵میلی لیتر است به اندازه یک قاشق چایخوری به اودادم ،خیلی خواب آلود شده ویبوست هم گرفته چه کنم نگرانم آیا شربت اشتباهی که بهش دادم خطرساز شده براش؟ شش ساعته که خوابیده وفقط برای شیربیدارمیشه،برای ریفلاکس معده اش چه کنم
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- بیخوابی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار هفت ماهه ۲هفته اس که خوابش خیلی کم شده شبا تا ساعت ۴صبح بیداره،مدامم دستاش تو دهنش وآب دهن میریزه،احتمالش هست واسه دندون درآوردن باشه؟؟؟روزم نمیخوابه،داروی خواب آور میشه بهش داد؟؟؟؟؟ریفلاکسش دارو میخوره خیلی بهتر شده.
- وزن
سلام و وقت بخیر. پسرم یازده ماه رو تموم کرده. وزنش ۱۰ کیلو هست. وزنش خوبه؟

