Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟
- یبوست
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سالشه از یکسال و نیمگی بخاطر تغییر محیط زندگی یبوست گرفت و داره پیدرولاکس مصرف میکنه دوقاشق مرباخوری در روز بخاطر مشکل یبوست نتونستیم از پوشک بگیریمش از دستشویی و حموم ترس داره وجدیدا ادرارشو هم نگه میداره گاهی ک ازمایش وسونو گفتن هیچ مشکلی نداره دکتر براش باکلوفن آفاکسیم و اکسی بونتینین نوشت ک خوب شد دوباره از دیروز بخاطر یبوستش شیاف گذاشتم ترسیده وادرارشم نگه میداره چاره درمان فرزندم چیه باید ببرمش پیش روانشناس حتما راهکار رفتاریی هست ک بتونم راضیش کنم جیشش رو نگه نداره !!! ممنون میشم راهنماییم کنید
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- عکس مچ دست
سلام دختر من ۷ ساله است . عکس مچ دستش بین ۷ تا ۸ سال هست . میخواستم بپرسم مشکلی دارد؟
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- ^^
درود آقای دکتر پسرم ۶ سالش هست از مراجعین شماست چند شب پیش تب داشت بردمش دکتر دارو داد خوب شد ولی الان بعد یه هفته یه کم خلط داره بینی اش کیپ شده چی شربتی بهش بدم وزنش ۲۰ کیلو هست ، سپاسگذارم .$
- آب دهن
سلام دکتر پسرم یک ماه زوددنیااومد ونارس بود اما مشکلی نداشت الان 22ماهشه بچه فعال باهوشی است در حدسی کلمه میگه جمله کوتاه هم گاهی ادا میکنه خوردوخوراکش خوبه واصلا توگلوش گیرنمیکنهخودش غذا واب میخوره ولی آب دهنش میاد میریزه بیرون رولباسش بیشتر ساعات دکتر برایش امپرازول تجویز کرده شروع نکردم فعلا آیا این بچه مشکلی داره که آب دهنش قورت نمیده البته بیشتر مواقع آب بینی چرکی داره
- سرما
سلام دخترم تب شدید داره و سرماخورده دکترش دفعه قبل شربت سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بود بهتر شد الان مجدد همونطور تب داره و...اما یادم رفته ک هرچند ساعت باید بهش این دارو رو بدم لطفا راهنمایی کنید دخترم سه سال و سه ماهشه
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- سرفه
سلام پسرم ۸و نیمشه ۲هفتس سرما خورده هنگام سرفه یه لحظه نفسش یا قلبش یه مکث میکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- سلام ببخشید کو آموکسی کلاو برای فاویسم مضر است
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون

