سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست چندروز بشه خطرناکه برای دختر۲۶ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲سالشه الان ۷ روزه مدفوع نکرده شیاف هم گذاشتیم یبوست داره میخواستم بدونم تاچندروز بشه خطرناکه واسش مشکل پیش میاد.ممنونم
- کم وزنی
سلام ببخشید دخترم خیلی وزنش پایینه و قدشم کوتاهه دو سالشه . اقای دکتر سانستول یا سندروس یا کیندر کدومش رو به دخترم بدم که تاثیرش زیاده . در ضمن میتونم بهش شربت کلسیم استوکر بدم خوبه ممنون از لطفتون
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید سری قبل هم پرسیدم دختر سه ماه و نیمشه سینه اش شیر جمع شده نمیره بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- عوارض دارو
پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم دو مرتبه قرص سفیکسیم ۲۰۰در دوروز خورده که بعداز آن مقدار ادرار زیادتر وسرفه شدیدتر و حالت تهوع کمی آیا این موارد از عوارض دارو است.همزمان گایافنزین هر۸ ساعت ۳سی سی و شربت پدیزان یک ق مرباخوری هر ۸ساعت و شربت توسیان اطفال سه بار در روز مصرف میکند و با وجود همه ی این داروها بعداز ۲۴ساعت شروع درمان سرفه ها شدیدتر شده و حالت لرز دارد خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا قرص سفیکسیم را باید با شربت آن جایگزین کنم و مقدار دارو ها کمترشود؟
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- سرماخوردگی کودکان
باسلام وخسته نباشی من یه دختر ۱ساله ویک ماهه دارم امروز بخاطر سرماخوردگی برومش دکتر ، که براش آمپول پین سیلین وبتامتازون تجویز کرد واز طریق باسن بهش تزریق کردن بعد که اومدم خونه متوجه قرمزی پوست دور باسنش شدم وبردمش یه دکتر دیگه که بهش شربت سیتریزین داد حالا خوابیده اما صورتش رنگ پریده شده ودمای بدنش هم ۳۵ درجس چیکار کنم آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی حالم بده
- دفع مکرر
با سلام و ارادت , کودک من 15 ماهه میباشد و 2 یا 3 روز دچار دفع مکرر مدفوع شده و این در حالیست که بصورت طبیعی و غیر اسهالی میباشد اما هر بار با مقدار زیاد میباشد , این اتفاق در روز حدودا 6 یا 7 بار اتفاق می افتد , علایمی نظیر تب و بی اشتهایی هم وجود ندارد , اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید , با تشکر فراوان
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب ولرز
پسرم ۷ سال سن داده تب ولرز زیادی داره میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ هر دوازده سالت بدم
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- سلام پسرم دستشو موقع زایمان کشیدن 9 ماهه است چکار کنم

