Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابسه جای واکسن دوماهگی
سلام خدمت اقای دکتر ببخشید من یک نوزاد دوماه و نیمه دارم با وزن 5کیلو و 100 گرم که بعد از واکسن دومااگی جای واکسن ابسه کرد و به دست جراح تخلیه و پانسمان شد و دکتر جراح سفکسیم 100 برایش تجویز کردن میخواستم از شما سوال کنم که چه مقدار وچند ساعت یکبار به نوزاد سفکسیم بدم؟؟ باتشکر از شما
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر فرمودین که کپسول امپرازول با با زمان شیردهی فاصله داشته باشه میتونم به جای صبح ها، ظهر یا شب بدم و اینکه گلوله های قرص باید حل شوند یا نه؟ خیلی ممنون که سه سوالاتم گاسخ میدن.
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- قرمزی و تورم گوشه ی ناخن
سلام... من بچه ی دو ماهه دارم گوشه ی ناخن انگشت وسطش خیلی متورم و قرمز شده و انگار سر قرمزی یکمی سفیدی هست مثه چرکی چیزی... یکمم بی قرار شده البته با فشار دادن و اینا گریه نمیکنه ولی داعم همون دستو میخوره و بی قراره واسه چی اینجوری شده میتونم قسمتی که ناخون هست رو یکم کوتاه کنم که اگه رفته تو گوشت اذیت نکنه؟ و اینکه چی بزنم خوب شه؟
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- لرزش پای نوزاد
باعرض معضرت بیشتر شدن لرزش هاخطرناک نیست خیلی ناراحتم لطفا راهنمایی کنید
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - لاغربودن نوزاد
سلام دکتر دخترم ۳ ماهشه وزنش ۵کیلو ۲۰۰ گرمه که بهداشت رفتم گفتش کمبود وزن داره برای وزن گیری میتونم بهش شیر خشک کمکی بدم؟
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده
- مطب
سلام آقای دکتر. مطب تعطیله؟
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟
- استفاداز قطر چشمی برا نوزاد ۱۰ماهه
سلام من دو پسر دا رم دیشب یکی رو بردم دکتر کلو درد و از چشم چپش عفونت ترشح می کرد حالا پسر کوچیکم هم به این عارضه مبتلا شده دکتر دیشب به پسر بزرگم قطره چشمی باکتری ماید داد می تونم برا پسر کوچکم از اون استفاده کنم
- اسهال
سلام پسرم ۶ماهش هست اسهال شده سه روز هست هرچه پدی لاک بهش میدم تاثیری نداره میشه راهنمایی بکنید چی بهش بدم
- چشم
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز آبریزش بینی دارد فرمودید قطره بزنم و بخور بگذارم بهتر شد عصری چشمش اشک میزند و قرمز است باید چکار کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟

