Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک
سلام دکتر برای اسهال پسر ۵ ماهه ام شربت زینک نوشته روزانه ۵ سی سی الان دوازده روز هست میخواستم بدانم تا چه مدت باید این شربت رو بهش بدم
- پسرم ۴ماهش خیلی سرفه میکنه وصداش گرفته است
سرفه میکنه خیلی صداش گرفته سینه اش هم چرکه
- وزن گیری دخترم
سلام خسته نباشید دخترم باوزن تولد ۲۳۷۰و وزن ۶ماه و یه هفته که بود ۶۷۰۰ بهداشت بهم گفت وزنش کمه به نظر شما وزنش چجوریه ؟ بهش چه غذا کمکی بدم که وزن بگیره ؟ از چه قطره های استفاده کنم؟
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- قطره استامینفون
دوتا سوال داشتم قره استامینفون بعد باز شدن تاچه مدت قابل استفادس ، تب بالا ایا نشانه عفونت یا دندان دراوردن
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- شیردهی
سلام آقای دکتر بستنی و فالوده و چیزای یخی توی شیردهی تا کی منع داره؟
- نوزاد
دخترم ۳ ماهش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره برای بعدها
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- معین
بچه شش ماه ونیم بدون حمایت باکمک دست کوتاه میشینه به جلویاعقب خم میشه چکارکنم قوی بشه وبچه پسر چندماهه باید بشینه
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- بیماری
سلام آقای دکتر پسرم سرفه می کنی چی شربتها بدم چهار ماه هس
- سرماخوردگی
سلام نوزادم چهارماهشه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر بهم ازیترومایسین ۱۰۰دادتا۵روز بهش دادم خوب شد دوباره الان سرماخورده علائم قبل و داره اشکال نداره دوباره ازیترومایسین بخوره؟

