Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- خارش پوشت سر نوزاد ۱۱ ماهه علت چیست
- زردی گهگاه کف پا وصورت
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- پرش
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه وقتی میخابه یهو میپره هایش عمیق میشه خوب میشه علتی داره
- نوزاد
دخترم ۶روز دیگه ۵ماهش تموم میشه از سه ماهگی آغا اوو میگفت و صداهایی از خودش در میاورد الان یه هفته س دیگه نمیگه خیلی نگرانم حس میکنم میخواد بگه ولی نمیتونه اینم بگم از همون روزی ک جابجا شدیم و من مشغوله خونه شدم نمیگه غلت میزنه صدا کنیم برمیگرده تو چشامون نگامیکنه فقط چن روزه خیلی آرومه جز گریه صدایی درنمیاره توروخدا جواب بدین خیلی نگرانم
- دلیل پا نگرفتن نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشیدببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم در ۳۳ هفته بدنیا اومدن دوقلو بودن یکیشون ۲۰روز آن ای سی یو بود یکیشون ۵۰ روز الان اونی که ۵۰ روز آن ای سی یو بود الان پا نمیگیره با چشم دنبال نمیکنه ولی پا میزنه دراز کشیده به نظر شما مشکلی داره
- راه نرفتن کودک
سلام و عرض ادب . کودک یک ساله ای دارم با وزن و قد طبیعی دارای هفت دندان از شیر مادر تغذیه می کنه. از اواخر ده ماهگی روی پا می ایستاد و یازده ماهگی هم چند قدمی می گذاشت. اما هنوز راه نمیرود. به دلیل داشتن ریفلاکس مادر بچه و خود بچه لبنیات مصرف نمی کنند. چیکار کنیم که راه برود؟ الان یکسال وسیزده روزه است. ممنونم از پاسختون
- تیروئید نوزاد
باسلام من دختر برادرم برای آزمایش تیروئید گفتن آزمایشش مشکوک الان چهارده روزگیش بازم آزمایش گرفتن ازش5.50بوده آیا خطرناکه
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- سفت شدن جای واکسن کودک توسط زدن واکسن ۱۸ماهگی
سلام۲۲تیرواکسن۱۸ماهگی زددخترم هم دست هم پا دستش خوب بود ولی پاش قرمزشده بودداغ بودخوب شدالان۷روزازواکسن گذشت جای واکسنش اندازه یه گردوحالاشایدکمتریابیشترسفت سفته یکم هم ورم داره پاهاش لطفاراهنمایی کنید چیکاربایدبکنیم ممنون
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- لرزشهای پای کودک
سلام آقای دکتر علت لرزیدن پای نوزاد از چی میتونه باشه قبلاً نبود الان دوروزه دارم میب ینمش
- کمپوت
سلام آقای دکتر توی خونه سیب رو مثل کمپوت درست کنم با شکر خیلی کم و گلاب بعد له کنم میتونم به پسر ۶ ماه و دوهفته بدم؟
- علت ورم درسینه چپ پسربچه ۷ ساله
باسلام خدمت جناب دکتر پسر ۷ ساله ام حدود ۵ الی ۶ هفته هست سینه چپش ورم کرده هیچ علائم دیگری ندارد وپیش چنتا دکتر عمومی بردم گفتن چیزی نیست ودارویی هم ندادن.لطفا راهنمایی کنید
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- قفسه سینه پسرم دردمیکنه ۱۱سال داره الان باامروز۳روزه سرماخورده
- سلام اقای دکتر هسته نباشید نوزادم ۴۰ روزه هست چند روزه به سختی مدفوع میکنه و هی به خودس زور میده قرمز میشه دلیلش رو میتونید بگید
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم

