Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر دیروز نوزادم اوردم پیش شما تشخیص رفلاکس دادین شیر خشک ببلاک ar.براش تجویز کردین.نوزاد این شیر خشک میخوره کمی سرفه میکنه آقای دکتر سرفه نوزاد ما از شیر خشکه.ممنون از شما
- شربت میم اورنج
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهو ۲روز براش کمک شروع کردم برده بودم برا واکسن گفتن ک همه چی میتونم بدم بجز شیر گاو و عسل خواسم بدونم من میتونم شیره طبیهی انگور و انجیر بدهم پسرم رفلاکس داره خداروشکر خیلی کم شده بالا اوردنش ولی الان موقع شیر خوردن سرش را ب چپ و راس تکون میده و شیر نمیخوره علت چیس ممنون میشم جواب بدین با تشکر
- سرفه نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهشه،دوروز سرفه میکنه البته از بدوتولد ترشحات پشت حلق داشت که گفتن مشکلی نیست و قطره رینوسالتین دادن حالا دوروز که سرفه خلط دار میکنه چیکار کنم؟
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- سلام آقای دکتر شربت زینک برای نوزاد از چند ماهگی باید داد
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- مسمومیت
دادن بیسکوییت مادر با اسانس عسل به کودک شش ماهه ضرر دارد و ایجاد مسمومیت میکند؟
- کهنه سوزی
سلام آقای دکتر پسرم پاهاش کهنه سوز شده قرمز ومتورم هست می خواستم بدونم چه پمادی بزنم؟چی کار کنم زودتر خوب بشه؟ممنون
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- ترش بودن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ماه ۱۸ روز داره با وزن تولد ۲۶۵۰بود وزنش کردم شده ۶۱۰۰ یه روز خوب شیر میخوره یه روز نه آلرژی داره هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ببلاک۱ Ha.روزی یکبار تا دوباره دفع داره با بوی ترش .قرص نکسیوم میدم بهش با زینک سولفات .شربت فولیک .به خاطر آلرژی چند ماه رژیم دارم .ممنون پدی لاکت دادم جواب نداد ممنون میشم راهنماییم کنید غذای کمکی کی میتونم شروع کنم و چه قطره آهنی بدم
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک دو ساله
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- سلام دخترم چهارسال داره شربت ستادین بهش دادیم بعدازنیم یاعت بصورت استفراق زرد رنگ پس داد
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- بیخولبی
سلام نوزادم ۴۷ روزشه خیلی بیقراره بهش شربت بی بی سد بدممشکلی ندارا؟؟؟

