Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- کالپروتکتین
سلام دکترعزیز دخترم 4ماهشه آزمایش کالپروتکتینش2049شده 20روزگیش655بود علتش چیه وبایدچکارکنم شیرخشکش پپتی جونیوره
- پزشکی
دخترم سردرد و بدن درد و تب داره .استرسی شده ده روز پیش بیماری ویروسی گرفته بود که با سرم و شربت سفکسیم خوب شد.اگر نیازه دوباره شربت سفکسیم بدم؟
- سلام اقای دکتر
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- خر خر کردن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه صبح ها با گرفتگی بینی مواجه میشه و دماغش خر خر میکنه بطوری که از دماغ نمیتونه نفس بکشه و از دهان نفس میکشه و این گرفتگی بینی نمیزاره بخوابه و بچه بیقراری میکنه آیا دارویی هست می توانم استفاده کنم براش تا استفاده کنم؟؟
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- آزمایش ۱سالگی
ضمن تشکر، آیا برای کودک در یکسالگی باید آزمایش کامل بگیریم؟ و چه زمانی چکاپ کامل بشه کودک؟
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه

