Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- سلام خسته نباشید دخترم 6سالشه خیلی ضعیفه لاغره جوری که بدنش به دختره 3ساله میخوره وبیشتروقتهاکف پا ودستش زرد است دلیلش چی میتونه باشه
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- مممپمممپپمپ
- وزن کودک
سلام . بچه ام ۱۸ ماهشه ۱۱ کیلوئه وزنش خوبه؟
- سلام شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده به بچه ام ۴ ماه هست باید سی سی بش بدم وچند روز باید بدم
پسرم سه ماهشه شش کیلو و خورده ایی وزن شربت سفیکسیم چقد بهش بدم
- صحبت
سلام وقت بخیر دخترم دوسال و نیمشه ولی همش در حد ده کلمه حرف میزنه جمله اصلا نمیگه نگرانم مشکلی باشه. البته هم دیر دندون در اورد هم دیر راه رفت. میتونه تاثیری داشته باشه؟
- اقای دکتر این شیر گیگوز از ببلاک سبک تره وزن دهیش چطوره خوبه
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- معرفی دکتر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .میخواستم تا قبل اینکه خودتون تشریف بیارید مطب یه دکتر که مورد تایید خودتون باشه معرفی میکنید پسرم حضوری ببرم .چون بیمار خودتون هست نمیدونم کجا ببرم بهتره .
- حالت تهوع واستفراغ
کودک ۳سالم درروزدوباربالامیاره و هر زمان می خواد چیزی بخوره دلشو میگیره .و از خوردن حتا اب امتناع می کنه و دلشو می گیره سنوی معده هم بردم مشکلی نبوده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
- کم اشتهایی کودک ۸ماهه
سلامآقای دکتر کودک ۸ماهه من اصلا اشتها به شیرخوردن نداره بزور چندساعتی ۶۰سی سی بهش میدم شیر آپتامیل میخورد الان نان بهش میدم بازم تمایلی به خوردن نداره در ضمن چه مولتی ویتامین بهش بدم که همه ویتامینا مخصوصا آهن داخلش باشه ممنون از لطف شما
- عرق کردن زیاد پسر چهار ساله
سلام
پسر ۴ ساله دارم که خیلی عرق میکنه، چه کار کنم؟
- سلام قرص اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست
سلام اموکسی کلاو برای فاویسم مضر هست

