Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- نگه داشن غذا یا میوه در دهان
ی مدته غذایامیوه رو تودهنش نگه میداره اخرش میریزه بیرون ولی غذای بیرون رو خوب میخوره مثل کباب یاهمبرگر نمیشه ک دائم ازبیرون تهیه کنم
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است
- سفیکسیم
باسلام،دختر من ۲سال و نیمشه، حدود ۱۱کیلو هست، گلودرد گرفته سرفه میکنه، شربت سفیکسیم باید چه مقدار بهش بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- سلام دخترمن 2ماهشه واکسن زدم میتونم اگه نبش بالا بود شیاف استفاده کنم؟
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- سلام دخترم وزن تولدش ۲۶۵۰بود الان ۱۱ماهه است وزنش ۷۳۰۰است علت چیه ایا خوبه یا نه بر حسب وزن تولد
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟

