Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالا
سلام من دخترم تب وسرفه خلط دار داره میتونم بهش شربت ستادین بدم .
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو۶۲۵
مقدار مصرف قرص آموکسی کلاو برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن چقدر است؟ هفته ی پیش سفکسیم ۴۰۰ خورده.
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- ایا شربت آموکسی سیلین برا بچه یکسال ونیم تجویز میشه یا نه؟
- ورم لب
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
سلام وقتتون بخیر. پسرم6ماهه هستش با وزن 7کیلو. الان سه روزه سرفه و خس خس داره تب هم میکنه. قطره پاراکید میدم بازم هر4ساعت تب داره. بردم دکتر متخصص شربت فاموتیدین643هر 12ساعت2 سی سی دادن. اگه تا چندروز بهتر نشد دوباره ببرم دکتر؟ الان سومین روزه هم تب هم سرفه. چیکارکنم؟؟
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام جناب دکتر .دیروز واکسن ۱۸ ماهگی برا پسرم زدم امروز چشم سمت چپش قرمزی داره وحالت اشکی .مدام دست به چشاش میزنه .احساس میکنم سمت چپ سرش هم درد داره .ممکنه راهنماییم کنید
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- یبوست
دخترم ۳ سالشه از بچگی یبوست داره الان چهار ماهه نافش درد میکنه بردم سونو اولین سونو لنف نود راکتیو کوچک سمت راست شکمش بود دوماه دیگه دوباره سونو داد نوشت چن لنف نود راکتیو کوچک در اطراف ناف و سمت راست شکم دیده شد تو ازمایش ادرار هم موکوس pos(+) شده چجوری درمان کنم اینارو
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر

