Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- مکمل افزایش وزن
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و نیمشه و ۱۱/۸۰۰ وزنشه. خیلی کم غذا و بد غذاست. میتونم مکمل غذایی پدیاشور یا گین آپ بهش بدم؟
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- سفیکسیم ۱۰۰
دخترم ۴ روزه تب داره سفیکسیم تجویز کردند و دوز مشخص نیست دخترم ۴ سالشه و ۱۲ کیلو وزن دارد
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- هپاتیت aوعفونت خون
سلام پسرم پنج شب هستش تب داره وشکم درد بی حالم هستش سه ماه پیش ازمایش دادم گفتن هپاتیت aداره با عفونت خون واسه هپاتیت اصلا دارو نداد گفت هپاتیت دارو نداره گفت یه ماه دیگه دوباره آزمایش بگیر دوباره ۲۰ روز دیگه حالش بد شد تب وشکم درد شدید گرفت چشاش با پوستش هم زرده ازمایش گرفتم بستری کردن سه چهار روز الان حالش اصلا خوب نیس مثل قبله نمیدونم چکار کنم پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct 21.4L
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- خوردن کارتن
دخترم ۸ ماه و نیم دارم کمی کارتن اسباب بازی اش را فکر کنم خورده است آیا اشکال دارد چ باید کنم خیلی نگرانم لطفاً جواب دهید
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- عفونت گوش
پسرم يكرهفته است هرزگاهي گوش درد داره چيكار كنم
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید

