Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- استامینافون
ایارهر روز پاراکید دادن به نوزاد ۱۱ ماهه ایراد داره
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- دندان درآوردن کودک و سرفه
سلام من پسرم یک ساله هفت ماهشه دارد دندان در میاره سرفه های چرکی میکنه چیکار کنم
- شیرخشک
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 10ماهشه شیرکم چرب یا پرچرب میتونم شروع کنم ؟ واینکه بصورت خام بدم بخوره یادرغذا؟
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- سلام پسرم دوسالشه،دو روز تب داشت،الان مدفوع ابکی داره،غذا هم هم اصلا نمیخوره۵روزه هیچی نخورده.سفیکسیم میتونم بدم،چند سی سی بدم
- وزن گیری خوب
سلام پسرم ۸ماهو ۱۰ روزشه. برای وزن گیری بهتر چیا باید بدم بخوره؟؟ فرنی اوایل خورد ولی دوس نداره دیگ.سرلاک هم دوس نداره.سیب زمینی دادم نخورد
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟

