Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- تب و اب ریزش بینی
پسرم دوسالشه الان ۳ روزه تب شدید داره ک هر ۳ساعت تا ۴۰ درجه میرسه ک شیاف میزنیم براش،دکترم بردیم ولی شربت داده بهش،ازمایش هم نوشته بود مدفوع و ادرار ک چندین بار همین ازمایش تو این یکسال هردفعه مراجعه کردیم براش نوشتن،عین چندین بارشم جوابشو دیدن گفتن مشکلی نداره.ممنون میشم ی راهنمایی کنید
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر دخترم سه سال و پنج روزش هس و الان یک هفته ک سرماخورده الان فقط سرقه خشک داره انقد سرفه میکنه ک اشک از چشماش میاد شربت پلارژین کیدز و سرماخوردگی دادم بی فایده بوده میشه شربت اکسپکتورات بهش بدم
- بی اشتهای
پسرم یکسال و هفت ماه شه فقط شیر میخوره و غذای دیگه نمیخوره آزمایشات کلی هم داد ولی هیچ مشکلی نداره وزن تولدش 3،100بود الا 9،900
- کودک ده ماهشه سرفه های خشک میزنه میتونم شربت زیمکسیر بهش بدم ابریرش بینی داره
- آبریزش بینی و آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر. الان شش روز هست که پسرم ابریزش بینی داره و سرفه میکنه. دو روز اول هم تب داشت. یک روزش هم اسهال داشت. چشماش هم یکم پف کرده و زیر چشمش قرمزه. شربت پلارژین میدم فقط سرفه میکنه سینه اش صدا میده. سه سالشه ۱۲/۵ وزنش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام اقای دکتر روزتون بخیر پسر ۳ ساله ام بردم دکتر ۱۳ کیلو وزنشه دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کردن فک کنم دکتر مقدار کمتری گفتن ولی داروخونه روی جلد دارو نوشتن هر ۱۲ ساعتی ۵ سی سی ..... الان نمیدونم چکار کنم چند سی سی به بچه بدم بزرگوار لطف میکنید راهنمایی کنید ممنون پسرم
- خوردن کاغذ چی نقص دارد

