Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- کمبود رشد کودکان
سلام آقای دکتر دخترم وزن تولد۳۲۰۰در ۲ماهگی ۴۷۰۰شد ودر۴ماهگی ۶کیلو الان در ۶ماهگی ۶۷۰۰شد چکار کنم که وزن گیریش خوب بشه البته شیر خودمو میدم غذای کمکی هم خیلی کم میخوره
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- دونه های قرمز روی صورت
سلاماقای دکتر. نوازد چهل روزه دارم که روی لپهاش دونه های قرمز هست. این مشکل خاصی هست؟
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- تب کودک همراه سرفه
سلام چهار روز پیش نوم ناگهانی تشنج کرد رسوندیش بیمارستان آزمایش خون و ادرار ازش گرفتن عفونت نداشت الان چهار روز بیمارستانه تبش پایین نیامده ۳۸ ۳۷ درجه تبش تورو خدا راهنمایی کنید ۹ ماهشه
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- سوختگی پای بچه
سلام پسرمن یکسال ودوماهه وپاهش چندماهه دچارسوختگی ادار شده هرکارمیکنم خوب نمیشه ومن باردارم وشیرگاومصرف میکنه
- سلام وقتت بخیر من نوزاد دوماهه دارم که بخاطر رفلاکس دکتر شیر شخک ببلاک ای ار تجویز کردن ولی ب سختی مدفوع میکنه هربار کلی زور میزنه و مدفوع سفته
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- لکهای سفید
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرم نزدیک ۴ماهشه از دوماهگی لکهای سفید روی کمرش زد الان این لکها بزرگ شده و زیاد تر روی کمر وباسن روی لپش هم زده دوطرف میخواستم بدونم اینا چیه وایا خطرناکه باید به چه دکتری مراجعه کنم خیلی نگرانم
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- زور زدن
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم همش زور میزند و احساس میکنم خلط دارد و شیر نمی خورد چکار کنم با تشکر
- اگزما
سلام پسرم سه ماهه از اول شیر خشک بیومیل پلاس میدادم مشکلی نداشت فقط اگزما روی گونه و خارش صورت داشت دکتر الان بهم شیر خشک اپتامیل اچ آ داده بعد از مصرف دو قوطی مدفوع آبکی وخلط دار داره که قبلاً اینطور نبود و تعداد دفعات دفعش هم شده سه بار در روز ولی قبلاً یک بار در روز بود اگزما هم کم نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟

