Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- زیترومکس
مقدار مصرف شربت زیترومکس ۳۰۰ برای بچه چهار ساله با وزن ۱۶ کیلوگرم چقدر باید بدم؟ روزی چندبار؟
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- بلعیدن کارتن
اقای دکتر پسرم یه تیکه کارتن خیس شده تودستش بود دستموبردم تو دهنش یه کوچولو بیرونش آوردم اماواقعانمیدونم چقدرخورده باشه.چیکارکنم؟
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- نفخ کودک
سلام دخترم ۲۰ ماهشه چند وقتیه که شبا تو خواب بیقراره از شکم پیچ و نفخ بردمش دکتر گفت بخاطر شیر گاومیش که بهش میدادم گوارشش بهم ریخته الان شیر پاستوریزه میدم قطره پروکید و شربت اهورا نی نی و ملین داد حدود دو هفته بعد از مصرف دارو هنوز شبا دخترم بی قراره چند روز خوب شد دوباره مثل قبل شده با اینکه چیزای نفاخ این مدت ندادم بهش غذاش هم بیشتر سوپ بوده تا میخوام دارو قطع کنم دوباره شب بیدار میشه زور میزنه لطفا راهنماییم کنید علت چیه و چه کار کنم که این مشکلش حل بشه دارویی دیگه ای میشه بهش بدم
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟

