Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- تب
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهشه. امروز صبح تب ۳۷/۷ داشت. استفراغ هم کرده بود. از ۸ صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش استامینوفن میدم.تبش هی میاد رو ۳۷ ولی باز موعد استامینوفنش میشه میره ۳۷/۵. چیکار کنم؟ فقط استامینوفن بدم؟
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماهشه حدود 2 هفته هست چشم راستش حالت خون افتادگی داره گاهی خوب میشه 2 روز بعد یا یک روز بعد دوباره خون میفته بعضی اوقات کم و بعضی وقتها بیشتر البته دستش رو هم خیلی به چشمش میزنه میخواستم ببینم ممکنه از عوارض واکسن 18ماهگی باشه؟ یا حساسیت فصلی؟ یا دست آلوده رو به چشمش میزنه؟ برای درمانش چیکار باید بکنم؟ احتیاج هست بیارم مطب ببینین؟
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دکتر برای حساسیت قرص پردنیزولون داده به مدت سه روز عوارض نداره بهش بدم
- وزن
سلام وقت بخیر برای بچه ۶ ساله وزن ۱۶ کیلو خوبه؟
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟

