Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- شربت زادیتن
سلام دکترخواستم بدونم ک بعدازبازکردن شربت زادیتن تاکی تاریخ داره بعدازچ مدتی فاسدمیشه واینکه واسه بچه نه ماهه ک تب داره علاوه برسوپ دیگ چ غذایی خوبه براش واینکه میتونیم موقه سرماخوردنش موزهم بش بدیم ممنونم
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشی من یه پسر۱ماهه دارم که خواهرش سرماخورده بودسرفه میکردالان ۳روزه پسرم سرفه وعطسه میکنه وبینیش گپ کرده پیشنهادشماچیه چی بهش بدم خوبه باتشکر
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- استفراغ نوزاد6ماهه
سلام ببخشید پسرمن 6ماهشه وامروز اولین بار هست که غذا حریره برنج با شیر گیگوز درست کردیم وسه قاشق مربا خوری به او دادیم وبعداز یک ساعت استفراغ کرد اون هم چند مرتبه میخواستم ببینم علتش چیه آیا طبیعیه یا نه؟
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر نوزاد من ده روز دارد. دو روز اول رنگ مدفوع سیاه. و بعد از دو روز زرد شد، و حالا دو روز هست که رنگ مدفوعش سبز پر رنگ شده و کمی سفت. آیا نوزاد من سرما خورده که رنگ مدفوعش دیگه زرد نیست؟ علتش چیه آقای دکتر؟ آیا طبیعی است؟
- ضد آفتاب
سلام ، برای بچه ۱۸ ماهه آقای دکتر چه ضد آفتابی باید بگیرم، ممنون
- پیرو سوال حساسیت گاوی
سلام اقای دکتر . دیروز سوالی پرسیدم مبنی بر اینکه نوزاد من حساسیت پروتیین گاوی داره ولی به من فقط دکتر گفت لبنات نخور و من اشتباهی گوشت گاو مصرف میکردم روتیین.حالا سوالام اینه اگه الان از نوزادمون آزمایش مدفوع بگیریم مشخص میکنه حساسیت پروتیین گاوی داره؟ من از محصولات گاوی فقط گوشت گاو مصرف میکنم.چون من به تشخیص این دکتر شک دارم. اقای دکتر من دسترسی به دکتر اطفال ندارم واسه خاطر همین ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایین
- یبوست
2سالشه هنگام مدفوع گریه میکنه اصلا مدفوع نمی کنه شکاف مقعدی فک کنم داره چون بعد چند روز که مدفوع میکنه زیاد سفت نیست زیر دلش هم درد میکنه
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- با سلام پسرم 7سالشه به بیماری کاوازاکی مبتلا شده اما خدا راشکر قلبش مشکلی نداره اما چندروزه که ناخن هاش داره می افته آیا میتونه بخاطر بیماری کاوازاکی باشه بیماری
- نان ا چ آ
شلام آقای دکتر ببخشید به دخترم نان اچ آ میدادم از دو ماهگی دکتر براش نوشته بود به دلیل گریه شدیدش الان پیدا نمیشه. میتونم نان ساده بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدید.
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- نوزاد
سلام آقای دکتر به بچه ام شربت کوریزان دادم یک سیسی الان از صب گیحه چکار کنم
- گریه کردن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم سه ماه وده روزشه زیادگریه میکنه شدیدا کولیک داشت که دوسه هفته ای بود خوب شدبود نسبت به قبل گریه هاش کم شده بود الان تازگیا بازم گریه کردنش زیادشده شب تادیروقت بیداره وصبح ازساعت شش توی خواب وبیداری گریه میکنه کمی که شیرمیخوره بالامیاره آب دهنشو زیادقورت میده چشم وبینیشو میخارونه واب بینیش هم میاد بعضی موقع ها هام چرکیه و شبا گرفتگی بینی داره طوری که نمیتونه نفس بکشه وبه گریه میوفته بعضی مواقع که بیشترم وقتی زیادگریه کنه نفسش ازکمرش خس خس میکنه لطفا زود جواب بدینو نگین ببرش پیش دکتر چون واقعا شرایطشو ندارم چندباری که به خاطر کولیک بردمش تواین هوای سرد سرماخوردو گریش شدیدتر لطفا لطفا جواب بدین ممنونم

