Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- عطسه
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم بهش الان عطسه و ابریزش داره چ قطره ای بدم بهش واینکه استامینفون چند سی سی بدم
- تغییر رنگ مدفوع
سلام .علت رنگ تیره مدفوع در کودک ۵ ساله بدون اینکه دارو یا غذای خاصی خورده باشد و مدت چند ماه اداهمه داشته باشد چیست ؟با تشکر
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- تب و تشنج
سلام با عرض ارادت خدمت شما دکتر عزیز من پسرم یک سال و ۳ ماهشه برای اولین بار با وجود مراقبت های داخل منزل تب کرد و تشنج شد ۳روز بیمارستان بستری شد و تمام آزمایشات گرفته شد و مشکلی نبود و ویروسی بود و مرخص شد الان حالش کاملا خوب شده و سوال من اینه که ما سفری در پیش داریم که با هواپیماست آیا این سفر چون به تازگی به خاطر تب تشنج شده اختلاف فشار داخل هواپیما ناخودآگاه موجب تشنجش نمیشه؟ و آیا این اختلاف فشار که موجب هوا افتادن گوشها میشه گوش دردش نمیکنه و به پرده گوشش آسیب نمیزنه؟ و سوال آخرم هم اینه که آیا این تشنج به دنبال تب آسیب مغزی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم سوالاتمو پاسخ بدین منتظر پاسخ گوییتون هستم با تشکر
- ناراحتی کودک
سلام خسته نباشد، دخترم دوسال ونیمشه ازدیشبه اسهال وتب داره، میشه بفرماییدعلتش چی هست؟
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- میزان مصرف قطره باکتی ماید
دخترم 22ماهشه و از صبح چشمش هی چرکی میشه و کمی علایم سرماخوردگی داره.چند قطره و هر چندساعت یکبار برای دخترم میتونم استفاده کنم؟
- یبوست
سلام وقت بخیر نوزاد چهار روزم یبوست داره و شیر خشک بیومیل میخوره چه شیر خشکی مصرف کنم؟
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام پسرم 14 ماهه هست و 12 کیلو گرم وزنشه مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 روزانه چند سی سی هست
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت

