Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یخچال
سلام جناب آقای دکتر. آیا قطره ی ویتامین آد نوزادم را باید در یخچال نگهداری کنم،؟ یک دنیا سپاس از وقتی که میگذارید
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- تبریک
سلام، یلدای شما مبارک آقای دکتر ، امیدوارم شاد و سلامت باشین همه عمر .
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- شیر
سلام اقای دکترخسته نباشید کودکم یک سالشه شیشه شیر چن تامک میزنه بعد هی ول میکنه از دهنش بیرون فک میکردیم از شیشه شیرعوضش کردیم ولی بازم همینطور البته وقتی ازسینه مادر شیر میخوره این کار نمیکنه.علتش چیه مشکلی وجود داره؟
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- حساسیت به میوه
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه نارنگی که خورد بعد یک روزسرفه میکنه ایا ممکنه حساسیت داشته باشه ایا ممکنه مال اسید معده باشه خیلی نگرانشم
- فاموتیدین
سلام آقای دکتر مصرف همزمان فاموتیدین و اس امپرازول برای کودک ۶ماهه مشکلی نداره؟ میشه فاموتیدین رو ندم آخه حالش خیلی بهتره .
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهه هستش شیر نان 2بهش میدم خیلی مشکل شکمش دارم همیشه یبوست داره ممکنه از شیرش باشه چه شیری دیگه میتونم بهش بدم
- میزان مصرف ویتامین د
نحوه مصرف ویتامین د واحد 1000 در کودکان ده سال چگونه می باشد؟هفته ای یا ماهانه؟
- اسهال
سلام پسر چهار ماهم اسهال شده تو اشعارش خون بود لطفاً راهنماییم کنید
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- شیر خوردن زیاد
سلام وقت بخیر من نوزاددوماه دارم می خواستم ازشمابپرسم می تونم شیرخشک بخرم بدم بهش چون گاهی وقتا که نمی خوابه گریه میکنه شیر میدم یکی دودقیقه می خوابه باز شیر میدم تو طول روز پنج یاشش سری این کارو تکرار میکنه تا جای که شیر ندارم جیغ میزنه گریه میکنه بعضی وقتا که شیر میدم قشنگ می خوابه شیر پرمیشه بد بلند میشه می خوره یه راهنمای بکنین اگه شیر خشک نیاز داشت یه شیر خشک معرفی بکنین ممنون میشم
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- داروی چرک خشک کن
باسلام خدمت دکترمحترم چندروزگذشته مراجعه به کلینیک تامین اجتماعی برای کودک پنج ساله داشتم شربت سیفکسیم ۱۰۰ نوشتن ۱۲ ساعت یکبارجلدروی شربت دورانداختم وفراموش کردم چه دوزی بدم ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر
- گوشت
باسلام میتونم به دختر نه ماهه ام گوشت گوساله بدم ممنونم
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده

