Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- قرص خواب
سلام آقای دکتر خداخیرتون بده میخواستم ببینم تو دوران شیردهی میشه یه داروی خواب خورد؟ من از بی خوابی واقعا حالم بده بچم ۱۰ ماه س، تا میخوابه من نمیتونم بخوابم. ببخشید ک وقتتون رو گرفتم
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- مصرف دارو دیفن برای نوزاد
برای سرماخوردگی بچه ام که نه ماه هست بهش دکتر دو ونیم سی سی دیفن داده الان خوندم مجاز نیست مشکلی براش پیش میاد؟؟؟
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- علت استفراغ فرزندم
سلام خسته نباشید من پسرم ۵ سالشه الان ۳ روزه استفراغ می کنه فقط همین علائم رو داره در روز فقط یک بار این جوری می شه می شه راهنماییم کنید چی بهش بدم که خوب بشه
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- شربت آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر. خواهشا راهنماییم کنید. پسرم 7سالشه تقریبا 2ماهه بخاطر الرژی سرفه و کمی خس خس داره، دکتر بردم کلی داروی الرژی و اموکسی کلاو داده، مص ف کرده ولی خوب نشده 2هفته ازمصرف این داروها گذشته میتونم ازیترومایسین 200بدم؟چندسی سی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- سرما خوردگی کودک ۸ ماهه
سلام.پسرم سرما خورده و سرفه داشت دکتر بهش اسپری آبی داد هر ۸ ساعت یه پاف.الان خس خس سینه داره میتونم هر ۶ ساعت از اسپری ااستفاده کنم؟؟؟ البته آرلژی و رفلاکس داره که برای اونم اسپری نارنجی و اس امپرازول میدم
- انتقال ویروس آبله مرغان
آیا بزرگسالی که به دیدن بچه ۱۴ ساله ای که آبله مرغان گرفته رفته میتونه خودش ناقل ویروسش باشه؟ اگه هست تا چند روز دوری اون بزرگسال از بچه ۳ساله توصیه میشه؟
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی

