Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرک چشم.
دخترم دوماهش هست چشماش چرک سبز رنگ میده .از باکتی کلید استفاده کرده بهتر شد اما قطره تمام شد دوباره بگیره ؟؟!!
- سرماخوردگی
سلام پسرهفت ساله ام سرماخورده ازروز تاسوعا ۵باردکتربردم ولی همش خلط داره سینشه وسرفه میکنه لطفا راهنمایی کنین
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- پو
سفیدی پوست
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- تب بالا ۳۹
سلام دخترم ۵ و نیم سالشه از دیروز تب شدید داره ۳۹.۵ دکتر بردم استامینوفن هر ۴ ساعت ۵ میل دادم اصلا تبش پایین نیومد و سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۶ میل اورژانس بردیم آزمایش خون و ادرار گرفتن گفتن مشکلی نیست و فقط ایبوپروفن هر ۶ ساعت ۴.۵ میل بخوره و سفیکسیم دیگه نخوره یه شیاف ۳۲۵هم گذاشتیم سوالم اینه که مگه تب به علت وجود میکروب نیست پس چرا دکتر اورژانس گفت سفیکسیم نخوره ؟و فقط ایبوپروفن هر۶ ساعت۴.۵ میل تجویز کرد دکتر تو رو خدا راهنمایی بفرمایید خسته شدیم از بی دقتی بعضی پزشکها . سفیکسیم ۱۰۰ بدم یا نه
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه

