Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبسه جای واکسن
پسرم واکسن ۲ماهگی وچهارماهگی که زدن جاش آبسه کرده میگن اگه آبسه کند واکسن عمل نکرده حالاباید چکارکنم ممنون
- اسید معده،وشیر نخوردن نوزاد
سلام،دخترم سه ماه و نیمه.وزن تولدش سه کیلو نیم بود،الان شیش کیلو است.فقط شیر خودم را میخوره،از یک ماهگی از شیر خوردن تو بیداری امتناع میکنه،و فقط وقتی که خوابه شیر میخوره،و استفراغم زیاد میکرد،بردمش دکتور گفت ریفلاکس داره،رانیتدین داد که خوب نشد،بعد امپرازول داد اونم خوب نشد،الان یک ماهه که سه وعده و هر وعده یک سیسی و نیم از شربت زانتاک بهش میدم،استفراغش نمانده ولی شیر نمیخوره دارم دیوانه میشم،سوالم اینه ایا تا چند وقت دیگه همین تور بی اشتها میمونه؟زمنا وزنگیریشم خوب نیست تو این چند ماه..
- سلام شبتون بخیر تب نوزاد یکساله تا ۳۸ اومده و از شیاف ۱۲۵ استفاده کردیم پایین میاد ولی دوباره بالا میره؟ به همین شکل کنترل کنیم خطرآفرین نیست؟
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام من کودک 2ماهه دارم که با آزمایش مدفوع فهمیدیم به شدت به پروتئین گاوی و لبنیات حساسیت دارد در طی این 2 ماه هم اصلا وزن اضافه نکرده خودم هرچی به دکترش اسرار میکنم شیرخشک تجویز نمیکنه خودم بهش شیرخشک با پروتئین سویا میدم اما دکترش میگه این نوع شیرخشکها عوارض مغزی میارن میشه راهنماییم کنید که به دادن شیرخشک ادامه بدم یا نه
- اب میوه
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر به شیرخوار ۹ماهه تا چند سی سی در روز میشه آب سیب داد؟
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- نیازبه اب
من یه دختر۷ماهه دارم که وقتی ۷روزش شددکترگفت میتوانی به اون اب جوشیده بدهی چون بدن بچه هم به اب نیازداره درضمن کودک من ازشیرخشک استفاده میکنه خواستم بدونم آب میخوره مشکل داره یانه
- رفلاکس نوزاد
سلام وقتتون بخیر ،نوزاد دوماهه دارم ،رفلاکس معده و یبوست داره دکتر براش قطره بی بی کر تجویز کردن ولی بعد خوردن قطره هم بلافاصله بالا میاره چ داذویی میتونم جایگزینش کنم ،
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- تب
سلام خسته نباشیددکترپطرم ۸ماهشه تبش بالاوپایی میره قطره استامینفن نمیخوره شربت ایپوپروفن بهش بدم اشکال نداره چقدبایدبهش بدم؟
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- تیرگی بند انگشت نوزاد
نوزاد 46 روزه دارم و زیر ناخنش تیره هست باید چیکار کنم؟
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- شیر بالا میاره
سلام جناب دکتر . نوزاد من دوماهشه.و وزن ۶ کیلو . از شیر مادر تغذیه میکنه بعنوان کمکی از وقتی که دنیا اومده روزی دو بار شیر خشک میخوره . حدود یک هفته هست که بعد شیر خشک خوردن بالا میاره . شکمش هم هدود دو هفته است که چهار روز یکبار کار میکنه . قبلا روزی دو بار هم کار میکرد. ممنون میشم که راهنماییم کنید .
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون

