Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار گردن
سلام آقای دکتر گرامی پسرم ۵.۵ هستش بیمار شماست ولی متاسفانه رشت نیستم از امروز صبح هر نیم ساعت میره دستشویی و ببخشیدمیگه جیش دارم یخورده یا چند قطره میکنه و تمام میشه دیشبم گفت زیر دلم درد میکنه و بعدش خوب شد میخوام بدونم دارویی باید مصرف کنه یا مشکل خاصی داره؟
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- فنویاربیتال ۱۵
سلام،
عوارض قرص اگر بعداز ۵ دانه مصرف دست برداریم خطرناک است یا خیر؟
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- تب وگلودرد
سلام،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهه است امروز تب کرده وگلو درد است و سرفه میکنه خودم و همسرم هم بگو دردو سردرد و کمی تب داریم میشه راهنماییم کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام جناب دکتر با توجه به وضعیت کرونا تزریق واکسن آنفولانزا برای کودک ۵ ساله و ۲ ساله توصیه میکنید؟ و اینکه بار اول هست که قراره واکسن بزنند شنیدم در دو نوبت واکسن زده میشه و بعضیا میگن واکسنها متفاوته باید از همون که بار اول میزنید دو تا بگیرید نگه دارید برای نوبت دوم. آیا این موضوع صحت دارد؟
- دندان
سلام ببخشید سوال زیاد میپرسم دخترم دندون در نیاورده یه سالشه طبیعیه
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم توی 10ماه هست شکمش هر روز یک بار کار میکنه ولی یبوست داره همیشه چیکار میتونم بکنم که بهتر بشه؟ چیز خاصی باید بهش بدم بخوره؟ یا غذایی رو حذف کنم؟
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا
- آلپرازولام
سلام آقای دکتر من مجبور شدم نصف قرص آلپرازولام خوردم.بچم ۶ماه و ۱۰ روزشه خطرناکه؟
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده

